Tiens dan herinner ik het me verkeerd… sorry!
Van het merk Grany heb je ook zulke koeken, ik heb deze al gekocht bij Delhaize. Ik vind ze wel lekker, maar die van Lu nog beter.
De groene bakplaat? Staan wel ook vegetarische recepten in.
Gedroogde sojabrokken kan je gewoon afgesloten ergens laten liggen in een keukenkastje ofzo
Ik maak meestal curry ofzo met mungbonen! Of ik gooi het gewoon door de pastasaus.
Ik heb er ook wel eens een soort zoete kokospap mee gemaakt, maar dat vond ik niet zo’n succes. Was een recept van mijn Indische oma om mijn melkproductie een handje te helpen voor de borstvoeding
Ik kocht dit in de uk maar mocht je dit ooit daar of ergens buiten vinden: koop dit want het is zo lekker
Super dikke plakken wel maar super lekker
Lol, ik las Urk. Vond het al bijzonder progressief.
Wow, ik zie net dit voorbij komen op Reddit:
(Let op: dronebeelden van een “factory farm”, dus niet op klikken als je dat niet wilt zien).
Normaal wordt er op Reddit altijd gehaat op veganisme maar in de comments op deze post zie je dat veel mensen ineens de ogen geopend worden. En dit is een mainstream subreddit met superveel leden dus dat is echt fantastisch. Mensen de waarheid laten zien werkt dus toch, en dan zijn dit echt nog geen beelden zoals in Earthlings of zo!
Bij de AH hebben ze nu een vegan frikandelbroodje!
Edit: de vega variant van de Vegetarische Slager lag ernaast, dus let op!
Hoe smaakt ie?
Heb hem nog niet geproefd! Zal straks wel even een update geven
Is echt heerlijk! ik koop in het vervolg altijd deze.
Heeft iemand de vegan tartaar van AH al een keer gegeten? Is ie lekker?
Ja ik! Heb er niet zoveel herinneringen aan, haha. Vond hem lekker, maar niet per se lijken op tartaar geloof ik. Beetje zo’n hamburgersmaakje.
Ik heb trouwens ook m’n eerste ervaring met Specktakel gehad waarbij de plakjes loskwamen. #blessed
2 nieuwe vleesopvolgers bij de ludl! Heb ze beide gekocht maar nog niet geproefd, ben erg benieuwd
$1,79 en €1,99
Oh kom ik met mijn .osterd na de maaltijd foto
Maar de kipburger had ik nog niet gezien! Heb je heel toevallig ook een foto van de achterkant?
Dankjewel!!