Plantaardig/vegan eten #2

Slim idee van die pannekoeken!!

Ik zag net onderstaand merk voorbij komen bij Lisagoesvegan. Vegan maaltijd in blik, online te bestellen of af te halen in Rotterdam.

https://instagram.com/mixblik?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes

Oeeh die sil si klinkt goed! Dit ga ik bestellen! Gekookte rijst of die magneteon rijst mee en tadaah

3 likes

Als jullie in Delhaize komen, neem deze dan mee. Lekker romig en vol van smaak vind ik, smaakt net zo suikerbommerig als een Ben & Jerry’s.

8 likes

1 euro bij Die Grenze

2 likes

Oh chill, had deze gekocht maar nog niet geprobeerd.

2 likes

Dit kookboek is al een hele tijd uit maar ik wil het toch nog even tippen: Vleesch van de vegetarische slager. Alle recepten zijn dus met vleesvervangers van hen (volgens mij zijn sommige nog niet vegan maar is dat uiteindelijk wel het plan?), de rest van de ingrediënten is helemaal vegan. Ik heb het een halfjaar geleden aan mijn (niet vegan) vriend gegeven en ik heb nog nooit zoveel recepten uit een kookboek gemaakt als uit deze haha. Er staan dus veel ‘traditionele’ vleesrecepten in en de meeste recepten zijn redelijk makkelijk dus ik vind het ook een laagdrempelig kookboek voor niet-vegans.

11 likes

Wat vinden jullie de lekkerste plantaardige yoghurt/kwark van de Lidl? Ik eet ‘s morgens graag cornflakes met Griekse yoghurt en ik wil het graag inruilen voor een plantaardig alternatief.

Ik eet het liefst de kokosyoghurt en dan wel die met 17% vet, maar dan moet je wel van kokos houden natuurlijk

Lidl heeft soja kwark, die vind ik lekker!

1 like

Kon niet goed zien of deze al genoemd was maar hmmmm ik vind ze geweldig lekker! (Wel duur met 2 euro voor niet zoveel maar ik ga het zeker vaker kopen)

10 likes

Ik was vandaag bij de jumbo en hun eigen merk heeft ook vegan marshmallows! Voor 0,79 cent :smiley: heb ze meegenomen maar nog niet geproefd

2 likes

Oe dat scheelt veel ! Als ze ongeveer net zo lekker zijn ga ik daar voor omrijden en een voorraad aanleggen

1 like

ik heb deze wel eens geprobeerd ik en merkte geen verschil met andere marshmallows volgens mij @NurseBetty

1 like

Ik vind ze lekker! De spekjes zijn allemaal gerimpeld, weet niet helemaal of dat zo hoort maar de smaak is nagenoeg hetzelfde!

4 likes

Ik had de vegan spaanse tortilla van de Lidl gekocht en ik ben echt blij verrast. Hij is wat droger, maar verder vind ik hem best wel lijken op een gewone tortilla. Ik eet hem koud, lekker om mee te nemen als lunch met wat vegan aiolli erbij (wel uit de buurt van je collega’s blijven daarna :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: )
Het is een tijdelijk product dus hopelijk keert hij terug, ik zou hem wel opnieuw kopen.

4 likes

De enige Jumbo redelijk bij mij in de buurt heeft deze niet. Dus gelijk doorgefietst na de AH voor twee zakken van het witte goud!

1 like

Ah cool, heeft de ah ook eigen merk?
Love die ontwikkelingen!

Nee van Frisia maar ik zie bij de eigen merken steeds meer vegan. Hoop zo op die grote Harbo harten en de banaantjes

Hoe vinden jullie die diepvriesmaaltijden van Lazy Vegan? Of zijn er nog andere, makkelijke en snelle aanraders? Voor van die avonden dat je snel iets uit de vriezer wil trekken.