Plantaardig/vegan eten

En maar 4,50! Echt goed geprijsd. Zo tof dit.

1 like

Die taarten in de vitrine kun je ook ter plekke kopen!

1 like

Ik zag net dat er tegenwoordig vegan kroepoek bestaat! Dus die heb ik meegenomen voor mijn oppaskindjes :muscle:t2:

1 like

Waaaaaaar?

Iemand al die Vegan taart geprobeerd? Mijn Hema had hem niet in de vitrine staan. :sob:

Ik heb m van de ap!

6 likes

Oehhh ik ga dan eens kijken bij de ah! Thanks!

Ja die is lekker!

Ja net zo duur als 1 gebakje bij de Bijenkorf haha.

Ik koop trouwens altijd Cassave, dat lijkt op kroepoek. En dan dippen in de hummus.

2 likes

Ik wil graag meer vegan gaan eten, en dat doe ik al grotendeels automatisch (vegetariër + lactose intolerant), maar ben niet mega goed in op ingrediënten letten. Wat zijn echte “instinkers” (= lijkt vegan maar is het niet) waar ik op moet letten?

http://www.e-nummers.info/vegetarisch/niet-veganistisch/

Dit is een lijst van niet vegan enummers. Verder bijenwas, vitamine d is vaak van dierlijke oorsprong tenzij vermeld.

Melkzuur of lactid acid is wel weer vegan !

3 likes

Hoe is vegan weekend???

Veggieworld? Heel erg druk! Wel leuk, veel standjes en proefdingen!

2 likes

Ik heb die middelste al 2x gekocht, vond hem echt heel erg lekker.

Jammer dat het smaakje met sojamelk is maar ben wel benieuwd naar de andere twee!

Je kan et thuis makkelijk maken door een espresso met koude melk en scheut Monin siroop erbij te gooien.

2 likes

Ik heb hier thuis de grote pakken van uit Duitsland (eentje met caramel en eentje met hazelnoot). Ik vind ze echt lekker! Met die hazelnootkoffie maak ik mijn havermout met banaan. Zo lekker.

1 like

Wij gaan zo naar veggieworld, maar hebben nog geen kaartjes. Zijn die nog gewoon aan de deur te krijgen? Zie online niet staan dat dat niet zo is.
En is om een uur of 14.00 daar aankomen nog de moeite? (@anon76889665)?

Volgens mij wel, 10 euro zijn ze dan. Er zijn na 2 uur nog allemaal lezingen dus denk dat het wel de moeite is. Gisteren was ik rond half 3 vertrokken en toen was het bomvol. Geen idee of alle kraampjes voldoende voorraad hebben maar verwacht het wel.

1 like

Ze verkopen sinds kort dit in mijn lokale biowinkel. Niet kopen, verslavend lekker en je houdt het sowieso niet bij eentje.

7 likes

Ik heb jullie net gemist dan denk ik! Ik ging ongeveer half 3 weg.

Ik vond het leuk, maar heel druk en de aanbiedingen niet super goed het eten was wel erg lekker!