Plantaardig/vegan eten

Misschien kappertjes?

1 like

Ze verkopen ook kappertjes in zout gelegd. Die zijn wel heel nice

1 like

Dankjewel voor de tips! Ik ga op zoek naar kappertjes in zout, die klinken het meest als ansjovis qua zout/zuur gehalte. Misschien mixen met nori voor het ziltige :thinking:

Gespot bij de Albert Heijn :grin:

14 likes

Ik heb eeeindelijk de vegan salami van Veggy Friends (Jumbo) geprobeerd! Ik denk als je het zo los eet dat het niet meeega naar salami smaakt maar op een broodje is het echt heel lekker!

Gekke vraag misschien, maar mijn favo tosti was altijd met salami erop. Denken jullie dat ik dit ook onder de tostiijzer zou kunnen stoppen of zou dat onverstandig zijn? :sweat_smile:

3 likes

Kan prima hoor! Ik bak dat soort dingetjes ook wel eens in de pan en op een pizza.

@Yzile Ik heb je goede combacks op irritante opmerkingen vandaag al in de praktijk gebruikt. Was een succes! :joy::joy:

3 likes

Oh echt!!! Wat fijn :stuck_out_tongue_closed_eyes: nu zal je helemaal bekend komen te staan als rare vegan

1 like

Worth it!

Wat heb je gezegd??

Iemand zei weer “Omg ik zou dat echt niet kunnen.”
En toen zei ik dus “Ja, dat dacht ik al, dan zou ik het ook maar niet eens proberen”. Inclusief arrogante blik.

16 likes

Hahaha!!

1 like

Love it!

1 like

@Yzile haha dit is echt een goede!

Gisteren ging ik spontaan met mijn werk uiteten en naar een best wel fancy restaurant, maar ze deden helemaal niet moeilijk over vegan! Ze hadden 2 vega hoofdgerechten en 1 daarvan konden ze gewoon veganizen met sojaroom, die ze dus blijkbaar in huis hadden! !

Zo fijn :slight_smile: en ze konden ook een vegan voorgerecht maken!

20 likes

Ohh helemaal vergeten dat mensen het natuurlijk ook op pizza doen! Ik ga het een keertje proberen :grin:

@Loxodonta hahah echt geweldig dat je dat terug durft te zeggen!

Die violife vind ik een fijne die je kan kopen. Of zelf een mozzarella maken. Maar ja daar moet je ook maar net zin in hebben.

1 like

Wat Saturnus zegt. Violife kun je makkelijk bij AH kopen en smelt prima. Mozzarella maken is ook vet lekkee.

1 like

Ik zie dat de biologische tofureepjes volgende week bij ah in de bonus zijn, zijn deze lekker? Ik wil graag vaker vegan eten maar heb deze nog nooit geprobeerd.

Ben ik ook benieuwd naar! Graag een review!

1 like

Vegan met carnaval !!

16 likes