Gelukkig is dit een veilige plek voor veganisten, dus 0 verontschuldiging nodig!!! Ik (vega sinds mijn twaalfde) besloot een paar jaar terug een experiment te beginnen waarin ik “niet moeilijk” zou doen als iemand anders een etentje gaf zonder vega opties en gewoon het vlees/de vis te eten, en heb me ondanks mijn bewustzijn elke keer nadat ik een dier at ziek gevoeld. Het onbewust binnenkrijgen moet nog veel vervelender zijn, dus ik baal met je mee.
Overigens ben ik sinds een paar weken vegan, dus hoi, topic! Ik weet niet zo goed waarom, maar ik voel me vet onzeker om hier opeens mee te gaan posten aangezien ik pas zo kort ben overgegaan op een veganistisch dieet, maar ik denk en hoop hier veel te kunnen opsteken. 

(ik volg haar pas sinds kort op andere social media, dus kan dat ze dit al eerder deed maar ik het niet wist). En dan denk ik; oprecht, honing?! Waarom?! En vooral in een smoothie?! Agave smaakt precies het zelfde dan
ZO MAKKELIJK om te vervangen. Die bijen hebben zo veel werk om een klein beetje honing te maken! En dan probeert ze het gebruik daarvan alsnog recht te lullen, terwijl ze wel vaak in haar video’s refereert naar veganisme dus ik vind dat echt niet oke. Sad.
agave siroop is echt net zo makkelijk idd.
Zo gaan meer en meer mensen denken dat honing wel oke is…