Oh dat is lastig! Em als je ook geen gluten mag (seitan heeft ong 25 gram eiwit per 100 gram) dan zijn linzen je beste optie. 18 gram per cup gekookte linzen. Je kan er heel veel soorten salades mee maken bijv. of als gehakt gebruiken.
Oh en ik gebruik bonen vaak om dipjes te maken met kruiden, knoflook en wat water. Dan eet ik er gewoon een komkommer of zak wortelen bij en ben je gewoon dik aan het snacken
Maak ik hier iemand blij mee? 1 hoekje af maar lust het echt niet.
Net open gemaakt. Kan gratis versturen.
Jaaa mij!! Ik vind die heel erg lekker! En wil je graag betalen hoor
Stuurt even een berichtje met je adres dan. Betalen hoeft niet want ik heb het ook gekregen
Iemand tips voor vegan paaseitjes? Waar ik woon (niet NL) hebben ze er echt 0, maar mijn moeder komt binnenkort deze kant op, en die kan ik vragen wat mee te nemen natuurlijk!
Die van Lidl zijn het allerlekkerst
Puur met praline in een paarse verpakking.
Top, ga ik aan der vragen of ze die mee kan nemen. Dankje!
Ik heb net deze gemaakt, en omg zo lekker!
Misschien een gekke of domme vraag, maar als er staat dat een product sporen van melk kan bevatten dan betekent dat toch niet meteen dat het niet vegan is? Want volgens mij is dit product verder helemaal vegan. Halp!
https://www.jumbo.com/dr.-oetker-chocolate-chips-100-g/206434STK/?gclid=EAIaIQobChMI3_aVitKf4QIVyOF3Ch1TewqLEAQYASABEgIfD_D_BwE
Goed om te weten! Ik moet alsnog andere kopen vanwege een allergie van een vriendin, maar wel fijn dat ze vegan zijn!
Ik heb net die docu van Marianne Thieme gekeken (aanrader trouwens) en daar zegt een chef aan het einde dat plantaardig eten heel makkelijk is. Dat hoor ik heel vaak, maar ik ervaar het echt niet zo. Ik woon sinds kort weer op mezelf, en heb zo weinig inspiratie om elke avond wat te bedenken. Zeker wanneer ik zin heb in iets dat goedkoop, makkelijk en snel is. Mijn ouders koken altijd uit vegan kookboeken maar hun eten vind ik meestal matig dus dat is ook geen inspiratiebron haha. Ik heb dit probleem eigenlijk al jaren, en ik heb wel wat veganistische recepten die ik echt lekker vind, maar ik wil ook gevarieerd eten. Het lijkt wel of vegetarisch eten 10x makkelijker is, maar ik vind vervangers voor room en kaas eigenlijk nooit lekker. Het helpt ook niet mee dat ik avondeten sowieso nooit heel boeiend vind, ben meer van zoete dingen. Hebben meer mensen dit probleem (gehad)?
Ik doe nu een detox van Oh my guts en heb deze in de vriezer liggen, vrijdag is dit mijn beloning!
Zag net bij proveg op fb dat het ijs vanaf half april verkrijgbaar is!
Vegan first world problems: bestelde net een cappuccino met sojamelk. Het was best druk en er werden meerdere drankjes tegelijk klaargemaakt dus ik hield het al een beetje in de gaten, en ja hoor ik krijg een cappuccino met gewone melk. Dus ik zeg er iets van, geven ze de cappuccino gratis aan iemand in de rij en laten mij vervolgens bijbetalen voor ik krijg wat ik daadwerkelijk had besteld want “sojamelk is duurder”
hahaha wauw. Maar wel beter dan dat ze het gewoon weggooien, dat heb ik ook wel eens gezien. Dan drink ik het liever zelf op :") Ik bestel ook soms gwoeon maar zwarte koffie omdat ik het gewoon van te voren al mis zie gaan hahaha
Zijn er meer mensen die enorme buikpijn/krampen krijgen van soja producten? En wat zou hier dan het alternatief voor zijn? Ik vind het echte enorm lastig om plantaardig te eten nu ik weet dat ik niet goed tegen soja kan
Haha wooow dat is wel echt next level! Echt naar dat ze je gewoon dode dieren hebben laten eten
Het ging mij niet zozeer om die 25 cent trouwens, maar meer om het feit dat het blijkbaar geen probleem was om die andere koffie gratis te geven aan iemand die niet eens iets te maken had met hun fout, maar wel om voor mij die 25 cent te laten zitten uit klantvriendelijkheid