Plantaardig/vegan eten

Ik heb edelgist vlokken, houdbaar tot begin 2018…
Kan ik dat nog gebruiken?
Nee? Nee! Ok dan gooi ik het weg

Zolang het niet vreemd ruikt, smaakt of eruitziet kan het prima!

Ik weet niet of het vreemd ruikt… gebruik het niet zo vaak, hahaha
Er groeien geen gekke dingen in, iig

heeft iemand deze al op? Van de Lidl blijkbaar? Ben benieuwd of het wat is

2 likes

Ik heb de blauwe bes. Smaakt naar blauwe bes yoghurt, niet echt naar kokosnoot. Vind 'm lekkerder dan alpro blauwe bes (go on en yoghurt)

1 like

Ohhhh ik wil dit zo graag. Hoe duur zijn ze? En kcal? Weet jij dat @Kurisu?

1,50 voor twee bakjes


2 likes

Mega chill, thanks!!!

1 like

Weet iemand of de magioni pitza uit het assortiment is? Mijn ah heeft hem niet meer en hij staat ook niet meer op de site :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

Volgens mij was dat een tijdelijke, en is die nu vervangen voor de margherita

Oh wat jammer :-1:t2: ik vond het zo chill dat er een lekkere supermarkt vegan pizza bestond

Ik zag dat Lidl laatst een vegan margharita had. Geen idee of die ook tijdelijk is?

1 like

Ik heb er 2 meegenomen, ligt er nog steeds 1 in de vriezer: prima voor pizza cravings laat op de avond na 2 wijn, verder erg meh.
Vooral door de aan je tanden plakkende rare kaas.

1 like

What is up met tandenplakkende kaas. Waarom denken mensen dat we dit willen?

Was ook tijdelijk! :frowning:

Sommige jumbo’s hebben trouwens wel verse vegan pizza! Ook veel verschillende soorten (shoarma, arribiata, vegetale, etc), maar ik heb die pas in 2 jumbo’s gezien, allebei in mijn stad (het uiterstente beneden puntje van nederland)

Ja zo mega balen die was echt mn favo als ik ff niet wilde koken

Sofie Senden (Basimella) gaat stoppen met haar webshop Zaralima. En daarom is er nu heel veel korting op alles. Zoals de herbruikbare rietjes, pins, etc. Ik heb al een paar pins in mijn mandje en twijfel over een t-shirt.

3 likes

Oh deze ga ik ook proberen! Wel jammer dat het met ‘smaakjes’ is, maar ik vind kokosyoghurt normaal gesproken zo duur dus ben wel heel benieuwd naar de Lidl versie.

vegan op congres. Kan allemaal. Gek op sla!!!

19 likes