Plantaardig/vegan eten

Ik eet de witte vego nu, mega lekker!! Smaakt echt gewoon naar witte chocola.

1 like

brb, rent naar marqt

1 like

Neeeee Ekoplaza! Marqt heeft m niet. En ik had de laatste bij eko

oh goed dat je t zegt haha!

1 like

Uhhhhhhhhhm wtf is er gebeurd met de kikkererwten citroen spread van Mr Kitchen. Dat was eerst een soort sandwich spread qua substantie en mega lekker. Nu ziet het eruit als kattendiarree met stukken erin? Er zitten nu hele kikkererwten in en eromheen is veel natter. Ik ben geen fan. Nu wil ik het niet meer kopen.

Waterloo! Heb per ongeluk ook een grote normale vego gekocht :yum:

1 like

Ik kan er ook niet goed tegen. Ik ontbijt graag met iets wat op kwark lijkt, maar nog geen goed alternatief gevonden. Van soja yoghurt krijg ik ook buikpijn

Kokosyoghurt misschien?

Nog niet geprobeerd, maar dat is wel een goeie.
Misschien een stomme vraag, maar smaakt kokokyoghurt naar kokos?

Niet altijd! Eigenlijk altijd heel romig vooral

1 like

Misschien zelfgemaakte noten yoghurt? https://www.youtube.com/watch?v=B7nqw7uo95U

1 like

Vandaag in ‘Banananana moet alle nieuwe vegan dingen meteen proberen, ze is niet te stoppen’: ik heb de appel selderij salade van jo.hma gekocht en geproefd. Mega lekker, smaakt gewoon precies zoals selderij salade smaakt! Als je van selderij salade houdt ga je echt blij zijn hiermee.

12 likes

Zitten er ook echt (harde) stukjes appel in? Of is het enkel de smaak die je proeft

Ja er zitten wel stukjes appel in. Ik proef ze alleen als ik er echt op let, overall smaak is gewoon selderij.

Ah top! Die gaat op m’n boodschappenlijstje :slight_smile:

Ik ben ongetwijfeld vet laat hiermee, maar dit is echt de liefde van mijn leven. Ik was veeet teleurgesteld toen de pure versie van Bounty uitkwam en melk bleek te bevatten, maar deze is eigenlijk nog lekkerder en ook fairtrade. Ben echt in mijn nopjes. :relieved:

Er is overigens echt een wereld voor me opengegaan sinds ik flax eggs (een soort eiwit dat je van lijnzaad en water maakt) heb ontdekt! Ze doen het echt supergoed in recepten waar niet zo veel eieren in nodig zijn, zoals bananenbrood of cake, en ik vind het superfijn dat ze ook erg gezond zijn.

8 likes

:flushed: WAAR??

Waar heb je deze kokosreep gekocht ? :scream:

Ik koop deze bij NaturaSÏ in Italië, daar hebben ze volgens mij het gehele assortiment van Rapunzel! Ik dacht dat dat merk in NL bij Jumbo verkocht werd, HEEL ERG SORRY als ik jullie blij maak met een dode mus! (Anders sowieso in Duitsland te koop, neem ik aan
)
@Rummi

2 likes

Hier verkopen ze de reep voor €1.53 p.st.

1 like