Plantaardig/vegan eten

Klopt het dat een flax egg meer rijst dan een normale ei? Ik maak nu vegan scones en normaal rijzen ze een beetje, maar nu hebben ze m’n hele bakplaat overgenomen :scream:

Ohhh jammer, volgens mij hebben ze deze in NL niet… het merk ken ik wel maar die reep nooit gezien. Goede reden om een keer naar Italië te gaan :sunglasses:

Oh haha zie nu pas het berichtje van @Saturnus over de webshop met die reep ! Top :grin:

1 like

Hmm nee zou niet zo moeten zijn. Zeker dat de rest van je ingrediënten kloppen?

Voor zover ik weet nog niet. Hopelijk komt het gauw naar Nederland! Ben benieuwd, een keer een iets anders dan de soja yoghurt of kokos
Yoghurt.

Ik kijk voor inspiratie meestal op Youtube! Indiase gerechten zijn vaak vrij makkelijk te veganizen, maar er zijn ook veel vegan kanalen.

VEGAN PICNIC IN HET PARK
Iedereen neemt wat lekkers mee. Hele dag op kleedje chillen ereaders mee is toegestaan.
Onbeperkt eten en kletsen met forum vriendinnen :heart:
Who’s in?!

21 likes

Jaaaaaa! Alle vegans verzamelen!

1 like

Een Potluckpicknick?! Lijkt me heel erg leuk.

Leuk!

Eindelijk een mac and cheese (met broccoli en spekjes van Vivera) gemaakt met een consistentie naar mijn zin :heart_eyes:

13 likes

Recept ? :smiley:

1 like

Ik!

Ik heb deze gebruikt:

En dus Vivera spekcjes erbij gebakken en broccoli gekookt en dat erdoorheen gepleurd.

2 likes

Neee dit is er in Nederland niet :frowning: Ik had het in Zweden al toen ik daar woonde in… 2015? Vond het veel lekkerder dan soja, maar heb het nooit buiten Zweden gezien ergens. Waar ik nu owon hebben ze wel de creme fraiche van oatly, die vind ik ook superchill maar heb ik in Nederland ook nog niet gezien.

Mijn tripje naar de ekoplaza werd goed beloont :heart_eyes: ze hadden ook de nieuwe vego reep, maar had liever drop haha. Ik ben trouwens op zoek naar soja eiwit crunch (die bv in trek repen zitten), weet iemand waar je die kunt kopen? Soja vlokken zijn anders denk ik?

1 like

jaaa ik heb een jaar geleden ofzo de AH en Oatly er nog over getwitterd hahaha maar nog geen succes helaas

1 like

Zitten die in elke trek reep? Ben wel benieuwds

Die tartin’o spread is zoooo lekker :heart_eyes:

1 like

Ik vond deze ook echt goooor, had 'm vorige week geprobeerd, maar het lijkt behalve de structuur in de verste verte niet op feta ofzo?!

1 like