Oh ik vind hem echt heerlijk!
In een wrap of door de salade of op een broodje.
Vind het zo jammer dat ie zo duur is. De kinderen zijn er namelijk ook gek op.
Oh ik vind hem echt heerlijk!
In een wrap of door de salade of op een broodje.
Vind het zo jammer dat ie zo duur is. De kinderen zijn er namelijk ook gek op.
Ja ik heb het ook echt uit mân eten gevist hahaha en doe dat ook nooit, had 'm ook gekocht ndat iemand 'm in dit topic aanbevolen had maar neeee niet mijn ding.
Hmmm ik ben echt super benieuwd nu. Ik vind geitenkaassmaak wel lekker⊠Maar is het dat smeerbare geitenkaassmaak? Of echte feta geitenkaassmaak?
ik heb laatst dit recept opgevolgd en het was zoooo lekker! Ik denk dat ik de volgende x nog zelf groentes zoals maĂŻs, paprika en heel veel spinazie toe ga toevoegen zodat het een volledige maaltijd is, maar ik geef het echt een 9/10!
Ik vind hem meer op smeerbare geitenkaas lijken.
Ik heb een nieuw plantaardig kookboek (iemand heeft hem hier ooit aangeraden). Er staan ook heel veel nagerechten in en ik houd nog veel meer van bakken dan van koken dus ik ben heel benieuwd!
Vegetarische vlees mag van Brussel in de toekomst geen âhamburgerâ, âburgerâ, âworstâ of âsteakâ meer genoemd worden. Ook âgroenteburgerâ of âvegaworstjesâ zijn uit den boze. De termen zouden de Europese burger misleiden, meent het Europarlement. [âŠ] Nu de Landbouwcommissie het voorstel heeft aangenomen moet het gehele Europese Parlement er nog over stemmen. Dat gebeurt na de Europese verkiezingen van eind mei. Bovendien moet er ook akkoord zijn met de Europese Commissie en de lidstaten
Ik zou bijna gaan denken dat de vleesindustrie bang is dat ze het in hun portemonnee gaan voelen nu steeds meer mensen vaker kiezen voor een plantaardig product. Dit bericht had ook in dat vegetarisch eten topic gekund maar goed.
Maar hoe moet je dan een burger noemen vegaschijf en yogurt soyasap?
Oké Nexit.
Ik vond het helemaal niet naar geitenkaassmaken maa rgewoon naar hard geworden kokosolie met een gore nasmaak.
ho stop de persen srory! ik begin ineens te twijfelen of ik wel die van violife had of dat ik die had van het huismerk van de supermarkt⊠kleuren van de verpakking lijken nogal op elkaar. Dus misschien is die van violife wel veel beter!
Oh beetje zoals alle vegan kaas dus
Heel fijn boek! Heb hem ook
https://www.tesco.com/groceries/en-GB/products/295348615
Dit heeft oprecht smaak vind ik! Was ook verbaasd! Maar of het lekkerder is dan wat je zelf zo in elkaar draait met edelgist betwijfel ik ook, kon alleen de edelgist evne niet vinden hier.
Wie wil er nog vegan worden als ze soyasap moeten eten
Ik snap de gedachtegang hier ook echt nauwelijks achter. Dit is misleiding? âvegaâ is toch redelijk duidelijk en burger is toch gewoon een vorm. Of mogen inwoners ook geen burgers meer heten want dat is ook misleidend. Waar je je maar boos over kan maken zeg
Was een poos terug ook zoân gezeik over of het Almondmilk mocht heten en dat iemand toen bloedserieus als argument zei âalmonds donât lactateâ.
Mn vriend en ik zeggen dit nog altijd tegen elkaar als we amandelen of melk zien.
Hier ook zo belachelijk hard om gelachen:
Nut juice
Ja op de pakken van de albertheijn staat ook amandeldrink, ofzo. Dat klinkt ook al zo onsmakelijk.
Vind het sowieso vette onzin. Je hebt toch volle yoghurt magere yoghurt boeren yoghurt Turkse yoghurt vruchten yoghurt nou dan heb je ook sojayoghurt
In plaats van dat supermarkten nou eens kappen met al die gore vleesfotos in de reclame boekjes!!
Dan mogen ze vruchtvlees ook wel gaan aanpakken.
Ik vind die discussie over benamingen zo achterlijk. Het ziet er hetzelfde uit, het valt in dezelfde categorie, het is alleen niet door een dier gemaakt.
Het zelfde als dat vegan burgers niet rond mogen zijn, want zo zien echte hamburgers er uit. Ik voel mijn IQ dalen bij dit soort argumenten.
Hoe is het misleidend als er âvegaâ voor het product staat en er vaak ook nog een 'vega(n)'sticker opzitđ©