Ik!
Ik heb deze gebruikt:
En dus Vivera spekcjes erbij gebakken en broccoli gekookt en dat erdoorheen gepleurd.
Neee dit is er in Nederland niet Ik had het in Zweden al toen ik daar woonde in⊠2015? Vond het veel lekkerder dan soja, maar heb het nooit buiten Zweden gezien ergens. Waar ik nu owon hebben ze wel de creme fraiche van oatly, die vind ik ook superchill maar heb ik in Nederland ook nog niet gezien.
Mijn tripje naar de ekoplaza werd goed beloont ze hadden ook de nieuwe vego reep, maar had liever drop haha. Ik ben trouwens op zoek naar soja eiwit crunch (die bv in trek repen zitten), weet iemand waar je die kunt kopen? Soja vlokken zijn anders denk ik?
jaaa ik heb een jaar geleden ofzo de AH en Oatly er nog over getwitterd hahaha maar nog geen succes helaas
Zitten die in elke trek reep? Ben wel benieuwds
Die tartinâo spread is zoooo lekker
Ik vond deze ook echt goooor, had 'm vorige week geprobeerd, maar het lijkt behalve de structuur in de verste verte niet op feta ofzo?!
Oh ik vind hem echt heerlijk!
In een wrap of door de salade of op een broodje.
Vind het zo jammer dat ie zo duur is. De kinderen zijn er namelijk ook gek op.
Ja ik heb het ook echt uit mân eten gevist hahaha en doe dat ook nooit, had 'm ook gekocht ndat iemand 'm in dit topic aanbevolen had maar neeee niet mijn ding.
Hmmm ik ben echt super benieuwd nu. Ik vind geitenkaassmaak wel lekker⊠Maar is het dat smeerbare geitenkaassmaak? Of echte feta geitenkaassmaak?
ik heb laatst dit recept opgevolgd en het was zoooo lekker! Ik denk dat ik de volgende x nog zelf groentes zoals maĂŻs, paprika en heel veel spinazie toe ga toevoegen zodat het een volledige maaltijd is, maar ik geef het echt een 9/10!
Ik vind hem meer op smeerbare geitenkaas lijken.
Ik heb een nieuw plantaardig kookboek (iemand heeft hem hier ooit aangeraden). Er staan ook heel veel nagerechten in en ik houd nog veel meer van bakken dan van koken dus ik ben heel benieuwd!
Europees Parlement wil verbod op benamingen als âvegaburgerâ en âsojayoghurtâ
Vegetarische vlees mag van Brussel in de toekomst geen âhamburgerâ, âburgerâ, âworstâ of âsteakâ meer genoemd worden. Ook âgroenteburgerâ of âvegaworstjesâ zijn uit den boze. De termen zouden de Europese burger misleiden, meent het Europarlement. [âŠ] Nu de Landbouwcommissie het voorstel heeft aangenomen moet het gehele Europese Parlement er nog over stemmen. Dat gebeurt na de Europese verkiezingen van eind mei. Bovendien moet er ook akkoord zijn met de Europese Commissie en de lidstaten
Ik zou bijna gaan denken dat de vleesindustrie bang is dat ze het in hun portemonnee gaan voelen nu steeds meer mensen vaker kiezen voor een plantaardig product. Dit bericht had ook in dat vegetarisch eten topic gekund maar goed.
Maar hoe moet je dan een burger noemen vegaschijf en yogurt soyasap?
Oké Nexit.
Ik vond het helemaal niet naar geitenkaassmaken maa rgewoon naar hard geworden kokosolie met een gore nasmaak.
ho stop de persen srory! ik begin ineens te twijfelen of ik wel die van violife had of dat ik die had van het huismerk van de supermarkt⊠kleuren van de verpakking lijken nogal op elkaar. Dus misschien is die van violife wel veel beter!
Oh beetje zoals alle vegan kaas dus