Floradix was toen ik het een paar maanden geleden opzocht niet vegan. Roosvicee Ferro wel, dat is vergelijkbaar spul.
Help, ik werd net uitgenodigd voor een BBQ vanavond, maar ligt er al iets in de winkel wat lekker is op de bbq? Ik vond die filetlapjes van de Lidl heel lekker, maar liggen die alweer in de winkel?
Haha wow, vind ik echt totaal geen product om niet vegan te zijn heel apart. Thanks voor de tip!
@Annie ik vind de burgers van ah huismerk nice volgensmij verse ofzo ze lijken ook op burgers van de buitenkant en of die van garden gourmet 
De ah verse burger, de meester burger van vivera, de biefstuck van vivera kunnen allemaal goed op de BBQ. Hebben natuurlijk minder lang nodig dan vlees. Dus zou wel goed opletten haha. Anders is ie zwart.
De AH verse burger ben ik niet zo’n fan van en de biefstuck van Vivera, allebei een hele aparte nasmaak vind ik. Allebei hetzelfde, nog niet helemaal uit wat ik dan precies niet lekker vind. Maar meesterburger en Garden Gourmet ga ik naar kijken zo!
De burgers van Naturli, schnitzels doen het altijd goed imo, producten van Vegafit.
Heeft iemand een goed recept voor kaassaus voor bloemkool? En wat doe je met overgebleven kaassaus? 
Deze kaassaus heb ik van @influencer erg lekker! Zij maakt hem ook voor nacho dip. Vorig week zelf over de witlof uit de oven gedaan. Ook door haar getipt. Heb het recept gevolgd en nog wat meer naar eigen smaak gemaakt door meer edelgistvlokken bijvoorbeeld.
Maar dat is toch een berg aan suikers (appelstroop zit er vol mee en dan het fruit erna nog extra)? Is dat nog wel verantwoord?
Oh girllllll waar hebben we het over. Appelstroop en fruit?? Kom nog eens als ik na de donuts een zak vossenkoppen eet. O wacht, laat maar.
Ik weet wel dat je mij niet beoordeelde maar girls support girls toch. Zitten hier niet in het healthy afvaltopic.
Volgens mij heb je mijn post verkeerd geïnterpreteerd, want het is gewoon een open vraag (zonder oordeel) aan iemand die er verstand van heeft. Maar je krijgt een like voor je plaatje.
Heeft er iemand tips voor veganistisch uiteten in Rotterdam (niet al te ver bij het centraal station vandaan)?
Er is een nieuw vegan all you can eat in Rotterdam! Rozey heet het.
Edit: correctie, het is vegetarisch en ong 40% van de kaart is vegan.
Dumbo is luxe en lekker vlgs m’n broer, gare du Nord is lekker en echt uit eten ook.
Verder valt rdam echt tegen als je full vegan wilt

Heb ik eerder al eens gepost hier, maar ook lekker met mayo nog erdoor en doe altijd wel flink kruiden door. En ik doe kala namak ipv ei!
Leaf en spirit!
Ben jij hier toevallig al geweest? Ben benieuwd hoe het er van binnen uit ziet 
Edit: ik bedoel, of het gezellig is. Ik vind vaak all you can eat zaken zo ongezellig ogen.
Nee
ik ga volgende maand voor mijn verjaardag! Kan niet wachten iig.
Lol wat een deceptie. Ik had de nieuwe vegan pizza van domino’s besteld en kwam thuis,vond de kaas al wel ‘echt’ lijken, nam een hap en dacht ‘MY GOD YAS DIT IS LEKKER NICE’ nadat ik me besefte dat het dus koemelk-kaas is… Heb gebeld en ze gaven me gelijk (goddamn check dat dan) dus krijg over een half uur een nieuwe… (en ‘gelukkig’ eet mijn vriend wel kaas, dus die andere pizza hoeft niet weggegooid te worden ofzo).
sorry!