Oh man deze wil ik zo graag proberen, hopelijk komt ie ook in de supermarkt
Haha óf wij wonen heel dicht bij elkaar óf er zijn meerdere coops met een vegan schap ?!
Bij welke jumbo?
Haha sorry, ik blijf hier liever iets anoniemer!
Op hun site staan alle nl verkoop punten ook! Niet overal in nl maar oa in Utrecht, Deventer, Amsterdam en Rotterdam
Oh dankjewel! Helaas wel allemaal uit de richting
Ja van mij ook wil iemand mij een pizza opsturen? De hawaiian graag, die mis ik zo
(ja judge me maar)
Ik doe met je mee. Ananas hoort erbij!
Woon jij wel in de buurt van een verkooppunt? Dan kom ik bij jou pizza feestje houden
Blijkbaar wel zie ik net. Ik dacht dat alleen in het westen verkooppunten waren.
Ik doe al een aantal jaar mee met insiders. Dan mag je gratis producten testen, zo heb ik al eens 830 bakjes hummus gekregen van sabra en 239 zakjes havermout van quaker. En nu ben ik uit gekozen om de nieuwe almond latte van starbucks te proberen super nice, krijg ze volgende weer allemaal toegestuurd, met kortingsbonnen etc
Ik ben ook uitgekozen! Ben benieuwd
Heb me ook gelijk aangemeld als #insider
Echt cool
Heb me ook aangemeld! Hoe werkt het precies? Worden er willekeurige mensen geselecteerd of moet je je aanmelden als er een nieuw product komt?
Ik heb even gekeken op de site, maar mijn stad staat er niet bij terwijl ze hier toch echt in de Jumbo liggen. Als je een Jumbo in de buurt hebt zou ik daar dus zeker even gaan kijken!
Je moet een vragenlijst invullen als er een nieuwe actie is
Dankjewel ik ga kijken
Moest?? Mocht!
Ik heb niet serieus 830 bakjes gekregen hahah, dat was een grapje. Ik kreeg er 10 denk ik, verschillende smaken maar wel dubbele ook. In een keer.
Maar je krijgt wel altijd extra zodat je met je omgeving kan delen (not).