Plantaardig/vegan eten

Een vriend van mij zamelt geld in en gaat daarom shit verkopen met koningsdag. Als support ga ik dingen bakken om te verkopen. De lekkere vegan citroen maanzaad cake en deze:

Ben benieuwd

5 likes

Wist je dat je met de app van Google Translate ook foto’s maken en dat kunt vertalen? Misschien heb je daar nog wat aan!

1 like

Je kan een foto van de ingrediënten maken en het hier vragen!

https://www.reddit.com/r/translator/

Volgens mij is Voedingscentrum nogal invloed van de melklobby. Dus niet te angstig voor zijn.

Je kan altijd eens je waardes laten meten he?

2 likes

Kijkt iemand hier het programma Broodje Gezond? Lijkt een beetje op keuringsdienst van waarde en gaat nu over soja… En vooral over hoe eng het is en hoe het je hormonen kan beïnvloeden, inclusief professor die met droge ogen beweert dat er honderden miljoenen worden uitgegeven om de consument ervan te overtuigen dat koemelk ongezond is en sojamelk gezond. Een en al ergernis…

2 likes

Wat de melklobby wel niet allemaal doet om hun melk niet ten onder zien gaan.

3 likes

@Dombo @Blauwra bedankt voor de tips! Staat helaas helemaal niks op de verpakking maar vertrouw er nu wel op dat het vegan is.

Ja vreselijk… die man beweert dat als een vrouw zwanger is van een jongetje en ze soja eet, dat kind problemen krijgt met zijn geslachtsorganen…
En de ontbossing wordt er nu ook bijgehaald. Ze vergeten er alleen bij te zeggen dat dat vooral gedaan wordt voor veevoer.
Gelukkig is het nu afgelopen :joy:

Dacht wel dat dat gebeurt als je echt liters drinkt elke dag. Maar sowieso eten omnis ook soja met gmo via de dieren de ze eten. :crazy_face:

Klopt, in het programma zeiden ze dat je 300 vegaburgers op een dag moet eten, voordat het gevaarlijk wordt. Maar wie doet dat nou?
Laat staan alle antibiotica en andere zooi die er in vlees zit.

1 like

Haha 300. Volgens mij vergeten ze ook vaak dat je niet alleen maar sojamelk, soja yoghurt en soja burgers de hele dag eet. Maar nu laten ze het blijken alsof je liters sojamelk drinkt per dag.

1 like

Ik lees altijd dat Abbot Kinney merk als About Kidneys en dan denk ik altijd aan nieren.

Ik weet trouwens ook niet zo goed waarom ik dit feitje deel?? :rolleyes:

3 likes

Ik douche zelfs met soja.

3 likes

Toch wel gmo vrij?

1 like

Ohja ik bedoel niet per se meten in bloedprikken, maar er zijn wel andere symptomen dan enkel botontkalking toch? Spierkrampen, tintelingen etc.

Ik wil geen foute info geven hoor, maar weet dat mijn moeder ervoor bij een arts loopt en dat ik toen ik voor mijn slaapproblemen naar de huisarts ging daarom ook meteen rekening mee gehouden werd?

Ik heb een vegan barbecue voorbereid. Hoop dat alles lekker is. Kan niet alles proeven natuurlijk…

5 likes

Oeh leuk, wat heb je allemaal gemaakt?

Spiesjes met biefstukc paprika en ui, kipstckes gemarineerd in sojasaus en knoflook olie, aardappelsalade met mayolijn en bieslook, salade met kikkerewrten zongedroogde tomaten en rucola, die zalmdingen van sofish ofzo heb ik pakketjes mee gemaakt met citroen en bieslook en zelfgemaakte pindasaus

22 likes

M’n koelkastje is echt bommievol. Plaats morgen wel een paar foto’s

1 like

Ik heb laatst een zoete aardappel gepoft in de oven en gevuld met knapperige kikkererwten. Met bovenop een grote schep zelfgemaakte guacamole, het was echt een aanrader!

Summary

19 likes