Plantaardig/vegan eten

Wauww girllllll geweldig!!! Hopelijk krijg je ook positieve reacties. Anders kom ik de volgende keer wel complimenten maken :smiling_face_with_three_hearts::star_struck:

Oh lekker, dit ga ik misschien morgen wel maken! Vond je dit genoeg als avondmaal?

Jaa zeker! Ik vind zoete aardappel heel erg vullen, dus ik had hier meer dan genoeg aan!

1 like

Nou die zalmpakketjes waren echt goor. Afrader dit

Ohja met eigen foto

Ah jammer! Was de zalm zelf ook niet lekker? Of lag het aan het recept?

Nee vond het echt niet lekker. Beetje kleiïg? Ofzo

Jammer! Het had me zo lekker geleken!

Ik vond die zalm los ook niet zo lekker, maar verstopt in een wrap met groenten en saus vond ik het wel een vissige dimensie geven!

De beyond meat burger is nu verkrijgbaar bij de AH. Is het de prijs (€6) en hype waard? Ik ben best wel benieuwd maar aan de ene kant vind ik 6 euro wel veel voor 2 burgers.

1 like

Ik heb deze burger op in een restaurant en ik vond hem wel echt lekker. Ook als niet-vegan vond ik hem echt behoorlijk vlezig. Qua smaak en textuur heel bevredigend als je echt zin hebt in een lekkere burger (ze deden er in het restaurant ook vet lekkere ‘cheddar’ op, geen idee alleen waar die van was.)

Ik heb er vandaag 1 gegeten. Het is wel een heel knap gemaakt ding, minder droog dan veel andere burgers en heeft echt het rulle van rundergehakt. Het smaakt als een fastfoodburger en ze gebruiken een soort synthetisch rundaroma wat je ook tegenkomt in bijv chips met hamburgersmaak of instant ramen met rundsmaak. Tijdens het bakken rook het wel naar vlees en ik werd er eerlijk gezegd een beetje naar van. Maar de smaak zelf is eigenlijk niet heel bijzonder.

Voor mij is het een beetje vergelijkbaar met de sofine zalm, als je het zo los eet dan is het mwah maar als je het bereid met de sausjes en smaken die er normaal bij geserveerd worden dan is het best een realistische ervaring. Niet fine dining kwaliteit maar gewoon fastfood. Zeker de moeite om een keer te proberen maar het zal geen vaste prik worden hier.

2 likes

Misschien probeer ik die Beyond Burger eens als 'ie in de bonus is, maar 6 euro gaat me echt veel te ver.

1 like

Hier iemand de ‘geveganized’ versie van de vega producten van de aldi al geprobeerd? :see_no_evil:

Ja ik zou hem nog een x kopen met een 35% sticker

Ik ga binnenkort naar Lissabon. Heeft iemand nog leuke tips voor vegan tentjes? :blush:

Romana pizza was heerlijk voor lunch! Heb toen zelfs nog pizza meegenomen als snack.
AO26, staat bekend als de vegan haven vond ik echt heel vies. Het was ook nog eens duur en m’n vriendin vond het ook vies.

De andere restaurants kan ik niet meer vinden helaas!

1 like

Lisa van Lisa goes vegan heeft daar eens een artikel over geschreven:

Veel plezier!

2 likes

Welke vegan pizza van New York Pizza of Domino’s is een aanrader? Ben een beetje sceptisch nog haha

Ik vind de vegan bbq pizza van dominos lekker.

1 like

Hij is ook te bestellen bij Ellis Gourmet Burger (Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Breda), maar ze mogen er niet mee adverteren!

Ik vond 'm zelf niet zo lekker eigenlijk (omdat 'ie naar vlees smaakte), maar mijn vrienden (vegetariër en vleeseter) waren erg enthousiast!