Plantaardig/vegan eten

Door jou en @Briseis heb ik die soep opgezocht en opgeslagen. Heb hem net gemaakt en woooow zo lekker :scream::heart_eyes: Dit wordt echt mijn nieuwe succesrecept

2 likes

Ik heb vanmiddag de Beyond Burger gegeten en hoewel hij echt heeeel lekker was, weet ik niet zo wat ik ervan moet vinden.
Ik boer het nu al de hele middag op en ben sindsdien echt een beetje misselijk ervan. Mn vriend heeft hetzelfde. De smaak is de 24e keer met opboeren toch een stuk minder prettig.
Hij was wel heel ''echt" en gewoon smakelijk. Qua structuur, look, feel in mijn ogen wel z’n 3 euro per stuk waard. Van mij had hij wel wat zouter gemogen, met een hapje los miste ik dat een beetje.

Ik had de beyond burger al een tijdje geleden op en vond hem qua uiterlijk vooral ook echt op vlees lijken. Goede burger ook, ik zou hem zelf niet zo gauw klaarmaken omdat ik andere burgers in de winkel ook gewoon goed vind.

Ja, die boertjes waren zo naar! Dan proef je steeds opnieuw die chemische rund.

1 like

Nee, wel een vegan gemarineerde burgee van AH.

En paprika- en uienchips gemaakt van buitenbeetjes, beide met vegan logo. Ik heb de paprika meegenomen, dus ga later deze week proeven :blush:

1 like

Ik heb hem vanavond op. En zei net tegen mn vriend ‘ieuw ik liet een beyondburger boer’. Ik vond m ook veel te echt… hij vond hem naar een Whopper smaken. Ik heb toch liever een groenteburger denk ik.

Haha ik heb uiteindelijk de garden gourmet incredible burger gehad en die heb ik ook de hele avond verschrikkelijk zitten opboeren :joy: vond m niet heel lekker trouwens, ook een beetje droog!

Die garden gourmet burger vind ik echt smerig. Heel raar smaakje maar verder geen smaak en idd droog. :frowning:

Ik had hiervoor nog nooit een vegaburger op, dus wist niet goed wat ik kon verwachten. Welke vind jij wel lekker?

Ik koop niet zo vaak kant en klare vega dingen. Ik vind het vaak niet lekker of de ingrediënten waardeloos en ik wil ook niks wat op vlees lijkt, maar deze burgers vind ik wel heel lekker. Er zit een beetje een rokerige smaak aan en ze doen het heel erg goed op de barbecue.

Add images

2 likes

De biefstuk van vivera is mega lekker als hamburger!

3 likes

En op spiezen! Met paprika en ui en courgette

Approved door iedereen!

6 likes

Mee eens! Meesterburger is ook lekker en de ah verse burger ook prima, zeker met wat extra smaakmakers

3 likes

Die meesterburger is ook prima ‘gehakt’ voor goede balletjes!
Peper, zout, knoflook, uienpoeder en beetje gerookt paprikapoeder doorheen, klein handje paneermeel en dan in balletjes rollen. Worden perfect mooi bruin en als je ze daarna in de jus gooit zuigen ze dat ook goed op en worden ze heel sappig. Werkt niet als je ze groter rolt tot echte gehaktballen, maar wel als kleine balletjes.
Ook goed na het bakken: in spaghettisaus voor goede spaghetti and meatballs of in satesaus als snack.

7 likes

Ik heb laatst een site gevonden met vegan zepen, weet dat het geen eten is (maar het ging hier eerder wel over shampoo bars, dus naja zelfde hoekje)

Ze zijn heel fijn in gebruik, dus ik dacht ik deel de webshop even, misschien heeft iemand er wat aan.

4 likes

Jaaaaa, smaakt naar BBQ Ham chips en die vind ik goor

Net even ingeslagen bij Coop, 3 vleesvervangers voor €5!


Vandaag gespot bij jumbo, vanille Sojayoghurt. Zou die lekkerder/anders zijn dan de Alpro? De naturel smaakt wel anders dan naturel van Alpro

De kipstukjes, visburgers en krokante kipschnitzels!

1 like

De visburger, kipstukjes en biefstuk vind ik allemaal erg lekker, ik ga zo de kip schnitzel proberen met Japanse curry en aangezien die net genoemd is als aanrader heb ik goede hoop

Edit: OK de kip schnitzel is mega lekker

2 likes