Plantaardig/vegan eten

De spekjes zijn ook heel lekker en worden heel snel knapperig!

1 like

Oh die vanille hebben ze bij de mijne niet! Wel de naturel, zat te twijfelen of ik hem mee zou nemen. Vond jij hem lekker?

Ik vind naturel wel lekker (maar veel mensen niet, maar die vinden soja yoghurt sowieso niet lekker geloof ik haha). Vanille heb ik niet geprobeerd

Thanks! Ik vond de naturel van Alpro ook lekker (eet nu altijd de Go On), ga de volgende keer eens die van de Jumbo proberen

Ik vind deze vanille niet lekker, lijkt op die van Aldi. Ik kan niet benoemen wat er zo anders is dan Alpro, een soort bijsmaak ofzo.

1 like

Ik vind ze beetje naar karton smaken.

1 like

Ik vind dat kartonnige juist wel lekker :’)

1 like

Haha niks mis mee! Ik eet die van de aldi wel (vanille smaak), de naturel is echt te overheersend qua karton smaak.

Edit: ik gebruik de vanille van de aldi ook vaak in de smoothie of nicecream. Dan proef je de karton smaak niet. Is toch goedkoper dan die van de alpro als ik het ga mixen.

2 likes

Ah ja, dat is het! Niet mijn ding :grimacing:

1 like

Ik heb de kokos- en havermelk van de jumbo gekocht gister. Heb de kokos nu in mijn koffie maar dat is niet zo’n succes. Hij valt helemaal weg, mn koffie smaakt te veel naar koffie en te weinig naar latte. En ik vind kokossmaakje altijd wel lekker maar dat proef je dus helemaal niet meer.

1 like

De krokante kipschnitzel!!! Die s mega lekker

1 like

De AH heeft nu bij het vak van de spekjes hele lekkere vegan spekjes om te bakken!
1.99 voor 100 gram en ze zijn echt heel erg goed! Het zijn platte reepjes met een hele goeie bite en textuur en ik vind ze extra lekker met wat zout en een beetje extra liquid smoke erbij.


Hier op een broodje tofu eiersalade.

23 likes

Ik heb deze ook gekocht nu! Heb alleen geen vloeibare rook… stom dat het in de winkel bij de gewone spek ligt eigenlijk!

Weet je nog andere leuke dingen om ermee te maken?

Spaghetti carbonara :yum:

1 like

Ja, was ook best vervelend zoeken in een schap wat ik normaal vermijd. Pasta carbonara is lekker! Ik heb gisteren een salade gemaakt met de spekjes en een maple-mosterddressing en die was ook heerlijk (avocado en tomaat erbij zal ook heel lekker zijn)

Ohjaaa dat laatste kan ik wel doen in het weekend.
Sandwiches maken! Zag dat ze ook nog lang goed waren dus had zomaar een pakje meegenomen haha nadat ik jouw post had gelezen.

Ik heb ook deze thuis

Die is mega lekker op een wrap met sla erbij en nog andere dingen maar gewoon dat en sla is ook al lekker
Én als dip voor driehoektortilla chips!! Lekker en makkelijk :grin:

3 likes

De Coop hier heeft een heel schap vol met vegan producten. Ze hadden ook de spuitflacon variant van de slagroom. Ook o.a. pasta, vegan mayonaise, chocopasta en chocolade.

8 likes

ooh ik heb hier vanochtend nog mee in m’n handen gegaan en nu wil ik het!
Maar was toch voor de Esfenaj gegaan. Ook een aanrader trouwens

image

2 likes

Nee die vind ik niet meer lekker. Is lekkerder om zelf te maken, die van maaza is een beetje flauw

ooh ja zelf maken is lekkerder! Maar ik ben #lazyforever :see_no_evil:

Ga wel zeker de zwarte bonen tahin met chips proberen :drooling_face: