Plantaardig/vegan eten

Welke structuur vind je naar? Je kan kikkererwten bijv. ook roosteren

Ja, of in de oven! Ik denk niet dat het zanderige (herken het wel) ooit weg zal gaan met gewoon koken oid, maar ik merk daar niets van in de oven. Dan worden ze gewoon knapperig

1 like

Ik vind dit zo lekker! Komt echt in de buurt van mijn zelfgemaakte zwarte bonendip, maar dan de nog luiere versie.

1 like

En door (pasta)saus? In plaats van gehakt? Ik maak ook vaak gebonden groentesoep (dus geen heldere bouillon met groenten, maar gepureerde courgette of broccoli oid) met peulvruchten, dat kan je misschien ook proberen?

1 like

Ik pureer ook vaak de peulvruchten door de pasta saus. Dan weten de kinderen niet dat ze dat eten. En lijkt het vooral een normale tomatensaus. :see_no_evil: En geprakt door de de risotto. Dat doe ik met zwarte bonen. Die prak ik iets en dan op het laatst door de risotto en zo’n blikje tomaten blokjes.

1 like

Heeft iemand van jullie deze (diepvries)pizza’s al geprobeerd? Ik zag ze net ineens bij de Jumbo liggen, alle vier de soorten. Maar ik ben meestal niet bepaald fan van vegan kaas, dus ik durfde het niet aan om er één mee te nemen.

7 likes

Ik wil dit.

1 like

Oehh ik ben wel benieuwd, wij vinden de vegan kaas vaak wel te doen op een pizza. Maar ik ben bang dat mijn jumbo ze niet heeft. Ze hebben alleen wilmersburger geraspt en een klein vak met wat vleesvervangers.

2 likes

Ben hier ook wel benieuwd naar!

Oh ik vind vegan kaas op pizza’s vaak zo’n nare structuur hebben, een soort dikke plakkerige saus die aan je tanden blijft zitten. Maar ik ben nu heel nieuwsgierig hiernaar, dus ik zal er deze week één kopen en hier reviewen!

Deze heb ik wel meegenomen trouwens (heb ik ook nog niet in dit topic voorbij zien komen geloof ik):

Het is echt een aanrader, veel lekkerder dan ander plantaardig ijs dan ik tot nu toe gehad heb (van Perfect World en Alpro). Het smaakt alleen wel echt naar kokos, daar moet je van houden.

Wat stom van je Jumbo trouwens, mijn Jumbo is mini, maar ze hebben steeds meer plantaardige producten! Ik zag nu in het vriesvak naast deze pizza’s ook plantaardige Italiaanse toetjes.

1 like

Oh man deze wil ik zo graag proberen, hopelijk komt ie ook in de supermarkt

Haha óf wij wonen heel dicht bij elkaar óf er zijn meerdere coops met een vegan schap ?!

Bij welke jumbo? :see_no_evil:

Haha sorry, ik blijf hier liever iets anoniemer!

1 like

Op hun site staan alle nl verkoop punten ook! Niet overal in nl maar oa in Utrecht, Deventer, Amsterdam en Rotterdam

Oh dankjewel! :innocent: Helaas wel allemaal uit de richting :frowning:

Ja van mij ook :cry: wil iemand mij een pizza opsturen? De hawaiian graag, die mis ik zo :cry: (ja judge me maar)

3 likes

Ik doe met je mee. Ananas hoort erbij! :heart:

2 likes

Woon jij wel in de buurt van een verkooppunt? Dan kom ik bij jou pizza feestje houden

Blijkbaar wel zie ik net. Ik dacht dat alleen in het westen verkooppunten waren. :grimacing:

1 like