Plantaardig/vegan eten

Ik doe al een aantal jaar mee met insiders. Dan mag je gratis producten testen, zo heb ik al eens 830 bakjes hummus gekregen van sabra en 239 zakjes havermout van quaker. En nu ben ik uit gekozen om de nieuwe almond latte van starbucks te proberen :sunglasses: super nice, krijg ze volgende weer allemaal toegestuurd, met kortingsbonnen etc

11 likes

Ik ben ook uitgekozen! Ben benieuwd :blush:

1 like

Heb me ook gelijk aangemeld als #insider
Echt cool

Heb me ook aangemeld! Hoe werkt het precies? Worden er willekeurige mensen geselecteerd of moet je je aanmelden als er een nieuw product komt?

Ik heb even gekeken op de site, maar mijn stad staat er niet bij terwijl ze hier toch echt in de Jumbo liggen. Als je een Jumbo in de buurt hebt zou ik daar dus zeker even gaan kijken!

1 like

Je moet een vragenlijst invullen als er een nieuwe actie is

Dankjewel :innocent: ik ga kijken

1 like

Moest?? Mocht! :heart_eyes:

3 likes

Ik heb niet serieus 830 bakjes gekregen hahah, dat was een grapje. Ik kreeg er 10 denk ik, verschillende smaken maar wel dubbele ook. In een keer.

Maar je krijgt wel altijd extra zodat je met je omgeving kan delen (not).

6 likes

Ik heb twee van de vegan pizza’s gekocht!

8 likes

Ik vind het wel echt mega jammer dat vegan kaas op basis van kokosolie is, dat is echt een van de weinige ingredienten die ik liever vermijd :’(

Dat komt omdat het stolt bij lagere temperatuur, anders wordt het vaak flubberiger :

Ik probeer steeds vaker vegan keuzes te maken en een van de dingen die ik graag wil aanpassen is de kaas (feta/mozarella) in mijn salades. Maar dat de kaas van violife vooral uit kokosolie bestaat is inderdaad voor mij een van de redenen dat dat geen optie is. De voedingswaarden vind ik daarbij ook te “slecht” (in mijn ogen gezien er geen eiwitten in zitten). Heeft iemand misschien een suggestie voor een vervanging van kaas in salades? Ik voeg zelf altijd groenten + een basis (quinoa, kikkererwten, bulgur of linzen) toe, maar vind iets extras qua smaak wel lekker altijd.

Haha ik dacht ook even 830 bakjes, omdat ik eerder ook al eens hoorde dat je idd uit moet delen. Hoe werkt dat nou precies? Moet je dan ook (openbare) reviews schrijven?

https://vegetus.nl/kikkererwten-tofu/ je zou zoiets kunnen maken met verschillende kruiden. Is gezond ook!

1 like

@Violoncello Waar s de review :pizza::grin:

2 likes

Oeh dit ziet er goed uit! Ga ik van het weekend maken!

tenor


Hier is hij!

Ik heb net deze pizza op:


Ik vind hem lekker! Ik ben vooral altijd kritisch op vegan kaas, dat vind ik bijna nooit lekker, meestal zelfs behoorlijk vies door een vreemd bijsmaakje en het nare tandenplakkende gevoel. Dit was de lekkerste gesmolten plantaardige kaas die ik ooit gehad heb, ik heb geen bijsmaakjes kunnen bespeuren. De structuur vond ik ook goed, het gevoel dat het aan je tanden blijft plakken was er een heel klein beetje, maar ik vond het niet storend.

Als er tien verschillende soorten vegan diepvriespizza’s zouden bestaan die ik met elkaar moest vergelijken zou ik misschien over deze zeggen dat de bodem een tikje aan de dikke kant is en dat hij van mij ook net iets zouter zou mogen, maar al met al was hij echt lekker!

De prijs is trouwens wel een beetje een nadeel (ik weet het niet meer exact, maar tussen de €6,50 en €7,00).

En nog even mijn eigen foto (heb ik ook al in een ander topic geplaatst hoor):

17 likes

Vond dit wel heel handig bij onze Jumbo.

13 likes

Ik heb net de funghi en de 3-kazen versie op en ik vond ze een beetje tegenvallen :frowning:

Weinig smaak en de bodem was ook flauw. Ze waren 6.99 per stuk wat wel echt teveel is imo.

2 likes