Plantaardig/vegan eten

Woww, die hele linker vitrine?!

Yes. Vond het best veel voor gekoelde producten.

1 like

Haha dit dacht ik ook. Arnhem toevallig? Al denk ik dat er wel meer filialen zijn die het hebben

Haha ja precies die stad :relieved: Was zo trots dat ‘mijn’ coop een vegan schap heeft :joy:

Wow toevallig, haha! En inderdaad, vooral die Coop op die locatie… :stuck_out_tongue: Al vind ik wel alles heel duur en ook echt van die producten die je normaal niet zou kopen, behalve dan de slagroom en koffiemelk!

1 like

Welke Coop is dat dan? Zijn er meer toch? :smiley: dan ga ik er morgen gelijk langs!

Spijkerkwartier! Als we het tenminste over de zelfde hebben. Zo ver ik weet is dat de enige met een vegan schap :slight_smile:

2 likes

Ik was gisteren naar de jumbo in Heemskerk gegaan, omdat ze daar deze pizza’s hebben. Maar ze hebben daar zoveel meer! 4 grote koelvakken vol met allemaal vegan eten. veel met duitse tekst erop. Ook nog een paar meter schap met niet gekoelde vegan dingen. dat was zo fijn om te zien! Direct ingeslagen, hahaha :grinning:

Ik had trouwens de fungi pizza gekocht, was wel OK maar ik denk dat ie wat langer in de oven had gemoeten…

3 likes

Heeft iemand wel eens chocolade rozijnen gezien ergens??

In de supermarkt bij de nootjes! En volgens mij ook bij hema bijv

@Lort die zijn volgens mij niet vegan.
Bij de jumbo hebben ze wel vegan chocolade hazelnoten

Krijg hier nog meer honger van dan dat ik al had🤤

1 like

Ah sorry zat te slapen! Niet gelet op het topic

Bij een verpakkings vrije winkel in Duitsland. Was zo lekker! Ze bestaan dus iniedergeval wel, maar zijn zeker lastig te vinden.

1 like

Ik ben nu dit aan het eten:

En het is zoo lekker! Het is stracciatella-ijs, maar de amandelen proef je heel duidelijk, er zit een soort bitterkoekjessmaakje aan. (Ik heb deze bij de Jumbo gekocht.)


Trouwens, gisteravond heb ik de funghi feast pizza van One Planet gegeten, maar daar was ik wat minder fan van dan van de hawaii variant. Ik weet niet of het aan deze specifieke pizza lag, maar de bodem was heel dik en wilde niet helemaal goed gaar worden. Bij de hawaii pizza vond ik de bodem al een beetje aan de dikke kant (een beetje massief en broodachtig en niet helemaal zout genoeg), maar nu was dat nog erger.

Alles op de bovenkant van de pizza was overigens wel heel lekker!

8 likes

Dat ijs klinkt goed!

1 like

Ja dat ijs klinkt heerlijk! Ben gek op bitterkoekjes

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd?


(Niet mijn foto)

Meestal erger ik me trouwens behoorlijk aan die ludieke spelfouten van DVS, maar deze woordgrap vind ik best leuk!

11 likes

Volgens mij is dit de rookworst in een ander doosje

1 like

Wat stom! Ik heb de ingrediënten even vergeleken, maar die lijken inderdaad verdacht veel op elkaar. (Hoewel de percentages net iets verschillend zijn :face_with_monocle:)