Plantaardig/vegan eten

Ik weet hoe dit gaat eindigen: ik ga een deel van deze recepten koken, dan bedenken dat ik nog iets wil uitproberen, weer een giga-zak doperwten kopen en dan weer met een restant in de vriezer blijven zitten :+1:t2:

Maar dat is prima - thanks voor alle recepten!

4 likes

Ohja! Deze zag ik gister bij Lidl en meteen gekocht en geproefd, mega lekker! Heel fris, heel romig, proefde niks van de venkel. Ze hebben ook een wortel gember sinaasappel variant, die wil ik ook nog testen.

14 likes

Simply V würzig vind ik het smaakvolst! Ik heb het alleen nog maar in Duitsland gevonden helaas.

1 like

Die @influencer zegt inderdaad :), maar die kan je alleen in duitsland kopen en in sommige vegan winkels (online) in nl.

1 like

Die oranje hiervan smaakt wel echt naar gember. M’n moeder vond hem heel lekker
Venkel proef ik idd niet terug in de gele, wist niet eens dat het erin zat. Hij smaakt gewoon mild tropisch zonder dat suikerzoete kunstmatige.

Ohh lekker dan ga ik echt die andere ook kopen

Wowwww rood is ook zéker goedgekeurd
Das m’n favo nu

Bij mij heb ik geen rode gezien, is dat een variant met biet?

Ja, en aardbei + bosbes. Ik vond die iets te zanderig persoonlijk.

1 like

Tipppp

In september komt Game Changers the movie uit. Ben heel benieuwd! Gaat over atleten die plantaardig eten. Krijg zelf ook continu de vraag waar ik eiwitten vandaan haal (krijgt iedereen in dit topic vast haha) en hoe ik evengoed sterk/gespierd kan zijn. Hopelijk zit de film ook qua beargumenteren goed in elkaar!

7 likes

Voor de belgen : dit is mega lekker. Ze hadden nog 3 andere smaken; tartaar, Frans en ui

3 likes

Goed, tijdje terug had ik deze vegan diepvries al vastgelegd maar ik spotte zojuist ook nog:

Weet niet of ze het bij iedere Jumbo hebben maar :+1:t4:

15 likes

Jaloers! En nee iig niet bij mijn jumbo. :angry:

Oh nice. Die was me niet eens opgevallen zo tussen de rest.

Ik heb echt nachtmerries gehad van die hennep en erwten proteine :face_vomiting:

Maar ik heb nu de almond protein van Body en Fit, die smaakt prima (ik maak het meestal met water en een banaan/blauwe bessen). Orange Fit is inderdaad ook goed te doen en volgens mij gaan ze die nu verkopen bij Etos.

Van welke winkel komt dit? Lidl?

Lidl inderdaad!

Dacht het aan de verpakking te kunnen zien. Dan ga ik daar maar nog eens langs.

Het komt inderdaad bij Etos (of is er al)!

Het is er al! Het het toevallig net zien staan.

1 like