Plantaardig/vegan eten

Die oranje hiervan smaakt wel echt naar gember. M’n moeder vond hem heel lekker
Venkel proef ik idd niet terug in de gele, wist niet eens dat het erin zat. Hij smaakt gewoon mild tropisch zonder dat suikerzoete kunstmatige.

Ohh lekker dan ga ik echt die andere ook kopen

Wowwww rood is ook zéker goedgekeurd
Das m’n favo nu

Bij mij heb ik geen rode gezien, is dat een variant met biet?

Ja, en aardbei + bosbes. Ik vond die iets te zanderig persoonlijk.

1 like

Tipppp

In september komt Game Changers the movie uit. Ben heel benieuwd! Gaat over atleten die plantaardig eten. Krijg zelf ook continu de vraag waar ik eiwitten vandaan haal (krijgt iedereen in dit topic vast haha) en hoe ik evengoed sterk/gespierd kan zijn. Hopelijk zit de film ook qua beargumenteren goed in elkaar!

7 likes

Voor de belgen : dit is mega lekker. Ze hadden nog 3 andere smaken; tartaar, Frans en ui

3 likes

Jaloers! En nee iig niet bij mijn jumbo. :angry:

Ik heb echt nachtmerries gehad van die hennep en erwten proteine :face_vomiting:

Maar ik heb nu de almond protein van Body en Fit, die smaakt prima (ik maak het meestal met water en een banaan/blauwe bessen). Orange Fit is inderdaad ook goed te doen en volgens mij gaan ze die nu verkopen bij Etos.

Van welke winkel komt dit? Lidl?

Lidl inderdaad!

Dacht het aan de verpakking te kunnen zien. Dan ga ik daar maar nog eens langs.

Het komt inderdaad bij Etos (of is er al)!

Het is er al! Het het toevallig net zien staan.

1 like

Haha wauw super sad. Er werd ook echt niet om een mening gevraagd ofzo :joy: .

1 like

Haha zo sneu om regels te maken voor vegans terwijl ze het zelf (waarschijnlijk?) niet eens zijn?

2 likes

En dan zeuren die omnis de hele tijd dat die vegans alles opdringen en zeggen dat ze dit of dat moeten doen. :roll_eyes:

6 likes

Als iets me pissig maakt is dat het wel. Zelf geen fuck bijdragen, maar mensen die in vele opzichten beter bezig zijn bekritiseren. Wat is dat voor kromme wereld? En dat zijn dan ook van die mensen die dan gaan vragen of je wel genoeg eiwitten en vitaminen binnen krijgt enzo.

Sorry, kan blijven doorratelen hierover :joy: vind dat zo frustrerend.

6 likes

Haha mooie term, kende ik nog niet

1 like

Dit artikel is heel interessant en gaat over dit soort reacties op veganisme: https://brendadegroot.com/cognitieve-dissonantie-en-veganisme/

Superirritant natuurlijk, zulke reacties, maar het helpt mij wel om te begrijpen waar ze vandaan komen.

5 likes