Omg lekker! En dit mengsel doe je op de nacho’s en dan met koriander, kimchi en wat is dat witte spul?
Heb het recept gescreenshot 
Omg lekker! En dit mengsel doe je op de nacho’s en dan met koriander, kimchi en wat is dat witte spul?
Heb het recept gescreenshot 
Ik plaats het even hier omdat ik denk dat hier de meeste dierenliefhebbers zitten. De NRC heeft een charity award en je kunt stemmen op een advertentie van de world animal protection. Deze advertentie richt zich specifiek op geen wilde dieren als huisdier houden. Ik vind de tekst heel treffend voor het houden van dieren in gevangenschap.
http://www.nrccharityawards.nl/advertenties/362/world-animal-protection
Ja, ik doe meestal violife mozzarella tussen mn nachos en dan onder de grill en dan bestrooien met kimchi, lenteui en koriander. Het witte spul was wat yoghurt wat ik gemengd heb met cashewroom. Soort sour cream. Gewoon yoghurt kan ook prima!
Wat is de lekkerste vegan bagel van de Bagels & Beans? 
De tomatenbagel met hummus en zongedroogde tomaat (en komkommer en rucola zit erbij op). Vrij basic, maar dat blijft toch mijn favoriet daar!
De meatless magic vind ik trouwens ook lekker.
Nieuw vegan snoep bij de appie, zag 't een en ander voorbijkomen op de insta van wateetjedanwel, o.a. schoolkrijtjes!
Ik wil mijn verhaal eigk ook wel delen, ben er echt heel blij mee dat ik vegan ben. Het voelt idd allemaal goed en ik heb bv bijna nooit meer buikpijn na het eten en ik eet zoveel lekkerdere dingen die ik vroeger niet eens overwogen zou hebben.
Tussen mijn 13e en 21e ben ik meermaals voor langere tijd vegetariër geweest. Omdat ik wist dat het beter was maar het besef had ik niet echt. Toen ik 23 was werd ik op 1 januari weer vegetariër, opnieuw zonder echt innerlijk besef. Half september ging ik per 1 oktober de vegan challenge aan met een vriendin en ik merkte vanaf dat moment al dat ik moeite had met dierlijke producten. Heb vanaf 1 oktober al die mails gelezen met de informatie betreffende dieren en milieuleed. Ook ging het me supermakkelijk af. Mijn vriend was de eerste week op vakantie en toen die terug kwam zei die ‘ja kan niet wachten tot je weer normaal eet’. Maar ik wist toen al dat ik vegan zou blijven eten. Het voelde zo goed en was zoveel makkelijker dan ik ooit had durven denken. Ik zag de andere producten niet eens meer als een optie, tuurlijk mis ik het soms maar ik zou het niet willen eten. Ondertussen eet ik 1 oktober dus 2 jaar vegan en mijn vriend vindt dat ik lekkerder kook dan ooit (hij eet helaas zelf soms nog dierlijke producten maar hij moet eerst aan z’n mental health werken voor ik er met hem over kan praten)
Gisteren weekboodschappen gedaan:
Pasta pesto met zongedroogde tomaat
Burritos met paprika, refried beans en rijst
Pindasoep met spinazie en rijst
Lasagne met gegrilde courgette en aubergine
Krokante schnitzel met aardappeltjes in schil uit de oven en simpele salade
De winegums en fruitgums zijn goedgekeurd!
Heb je een foto van de ingrediënten?
Ik ga altijd aan de diarree van sommige zoetstoffen namelijk dus de “suikervrij” schrikt me een beetje af
Dankjewel! Misschien geef ik het een kans maar vind zelf suiker fijner. Snoep hoeft niet “gezond” of “light” te zijn voor mij.
#hetisooknooitgoed
#stommevegans
Ik heb die nieuwe ‘yoghurtsnoepjes’ van AH geprobeerd en ik vind ze lekker! Ze zijn wel erg klein en het zakje is ook mini.
Verder kwam ik even deze twee toprecepten delen:
Die koekjes zijn supermakkelijk om te maken en heel erg lekker. Ik vind ze wel vrij zoet maar ik denk dat ze voor de gemiddelde persoon prima zijn.
En die pannenkoeken zijn gewoon fantastisch, echt van die dikke, fluffy American pancakes!
Wil iemand die pancakes voor me komen maken? Ik ben ziek/zielig en wil verzorgd worden.
Thanks!
Ik ben nu al een half uur receptvideo’s van het meisje van de pannenkoeken (The Viet Vegan) aan het kijken en ik vind haar en haar youtubekanaal erg leuk!
THANKS! ik zocht al een tijdje naar een goed recept voor pancakes, ga ze dit weekend maken 
Ahww nou hoop dat je je snel beter voelt <3
@Violoncello ja ik vind haar ook tof! Hoop snel meer recepten van haar te proberen.
@Meka ben benieuwd wat je ervan vindt!
Oh ik ben zooooo blij dat ze nu vegan yoghurtsnoepjes hebben die waren echt mn favo 4 ever
maar hoe dan ik snap niet