Mijn vriend heeft gisteren deze gemaakt en het zijn de lekkerste cinnamon rolls die ik ooit heb gegeten. 10/10.
(Link in spoiler omdat ie blijkbaar anders in een automatisch spelend filmpje verandert)
Mijn vriend heeft gisteren deze gemaakt en het zijn de lekkerste cinnamon rolls die ik ooit heb gegeten. 10/10.
(Link in spoiler omdat ie blijkbaar anders in een automatisch spelend filmpje verandert)
Ik heb dit product gratis via Scoupy bij de AH âgekochtâ.
Hoe zouden jullie dit in een recept verwerken?
ik had laatst de tomatenversie hiervan en die heb ik in een salade gedaan, was erg lekker.
Wat vinden mensen hier van de Incredible en Beyond burgers? Ik heb ze nu allebei geprobeerd en er zit zoân gekke smaak aan, heel rokerig ofzo? Vond ze niet te eten. Zo zonde voor dat geld.
Ik vind het er zoân gekkige groente-achtste, bittere??? Weird nasmaakje aan zitten. En in die burger van Vivera komt âbloedâ, echt heel onsmakelijk. Rook ook heel gekkig naar tomatenpuree.
Geef mij die van de Laidel maar. Met vet veel mayo en BBQ-saus! Brrrr.
Incredible burger vind ik echt smakeloos. Beyond burger is ok maar niet het geld waard. Dan neem ik liever die verse van AH of 1 van Vivera.
Ja, AH en Vivera vind ik heerlijk! 6 euro voor twee burgers is eigenlijk bizar ook. Blij dat ik die kan laten liggen.
Is dit echt�?? Ik word gek.
Ik hoop dat het gewoon een vega worst is en niet echt een groenteworst zoals een vegetarische kroket vaak een groentekroket is.
Ja!!!
Ik ook. Maar alles is goed want ik wil dit
Op het reclamebord staat âgemaakt van 9 soorten groentenâ dus ik denk wel dat het zoân geval wordt. Maar hopelijk is het alsnog heel lekker!
Hm dan zijn mijn verwachtingen laag
Ik heb de tomatenversie laatst in wraps verwerkt! Met tacokruiden, tomatenpassata, paprika en guacamole
Bij welke supermarkt kun je de goedkoopste sojamelk en/of havermelk kopen?
Qua soja denk ik dat die van Melkan het goedkoopst is? 0,79 voor een pak. Weet niet welke supermarkten dat merk verkopen, maar de Dirk van den Broek heeft het sowieso.
Ja zoals dat ding van Ikea eww