Ik heb de plantaardige slagroom van de AH gegeten, is heel erg lekker!
Ik ook! Vond hem nice, hij lijkt op Schlagfix.
Dat heb ik nog nooit op, ik had gehoord dat ie iets minder zoet was.
Kijk mn cakes shinen voor morgen.
Links is bananencake (gaat nog poedersuiker over voor het mooie) met chocolade chips, de rechter zijn 2 citroencakes (gaat nog glaze overheen na het afkoelen).
Ik dacht heel even dat jij en @Saturnus dezelfde persoon zijn, zij is ook die citroencakes aan het bakken haha.
Hahaha je zou het bijna denken he. Nee, vertelde van de week hier al dat ik ze ging bakken vandaag, heb hem van de week ook gebakken als test dus kwam ze nog even showen
Hoe vervangen jullie ei in baksels? Ik hou niet van vaste, kleffe cake, maar kan maar geen goede vervanger vinden die een cake luchtig maakt zoals ei dat doet. Hebben jullie nog ideeën?
Aquafaba!
Werkt dat goed? Aquafaba ben ik al een paar keer tegen gekomen in recepten maar nog nooit âdurvenâ maken, met dat het zoân gek idee lijkt, kikkererwtensap opkloppen.
Citroen maanzaad? Ziet er heerlijk uit!
Yes! Alleen de eerste te warm aangesneden. Kon me niet beheersen. De tweede laat ik mooi afkoelen.
Jongens ik heb de HEMA-hotdog gegeten! En hij was lekkerrrr!!!
Het complete pakket smaakt echt behoorlijk zoals ik me de hotdog herinner. Het is inderdaad wel een âgroenteworstâ, geen vlees-achtige worst, maar ik vond de smaak echt top. Denk dat het broodje + de saus eigenlijk het broodje zo goed maken; die worst heeft minder invloed op de smaak.
Mmmmmmm bananencake
Is de saus gelijk aan de normale hotdogsaus (die mosterdsaus)?
Ja het is exact dezelfde! Blijkbaar was die al vegan? Of ze hebben een fout gemaakt bij ons, maar het kwam in ieder geval uit dezelfde emmer.
Ik had vandaag een high tea met vriendinnen en op de website stond dat ze rekening hielden met veganisten dus had wel een beetje hoge verwachtingen. Ik kreeg een salade, een salade en een fruitsalade want veganisten eten uiteraard geen koolhydraten . Zit nog te twijfelen of ik een mail ga sturen want vind het supergoed dat ze het aanbieden maar wel jammer dat dit het was haha.
Ik zag trouwens wel een bord buiten staan bij de bakker Bart dat ze daar nu een vegan broodje hebben? Volgens mij was het hummus met gegrilde groenten.
Omg ik wil morgen gelijk naar de stad om te proeven
Hij is maar bij een paar pilotstores niet overal
Centraal Station Utrecht, Amsterdam Zuid WTC, Amsterdam Nieuwendijk, Eindhoven â Centrum, Groningen â Paddepoel, Almere â Stad, Amsterdam Osdorp, Harderwijk, Nijmegen centrum en Maassluis.