Ik vond dat broodje van Bakker Bart wel prima. Redelijk duur, best simpel, maar wel lekker!
Ja juist! Die vleesvervangers zijn echt alleen ter vervanging als je je bord er niet compleet uit vindt zien, maar qua voedingsstoffen zijn ze niet echt gezond (bv veel zout en verzadigd vet).
Ik volg lobkefaassen zij is diëtist en zij zegt ook
Liever vleesvervangers dan vlees maar nog veeel liever noten, peulvruchten en groenten ipv vervangers. Want dat is een veel gezonder dieet.
B12 en d3 raad ik trouwens wel aan om bij te gaan slikken de komende tijd, de Holland & barrett verkoopt ze allebei als vegan variant.
Melke plantaardige melk gebruiken jullie? Ik ben even gaan googlen, maar de ene heeft weinig kcal maar ook weinig eiwit, de ander is weer rijk aan eiwit maar ook rijk aan kcal…
Ongezoete sojamelk is de beste vervanger. Bevat niet te veel kcal en is vergelijkbaar qua eiwit met koemelk.
Hoe is de saus?
Gewoon proberen. Ik was de eerste keer zo verbaasd over hoe makkelijk het ging superspul.
Ik moet deze week bij de bijenkorf zijn, dus ren meteen even naar de hema💪
Morgen ook maar de ondankbare taak op mij nemen om na een werkdag mijn hangry-bui in het gareel te houden met een HEMA-hotdog.
Komt dat even goed uit dat ik volgend weekend erheen ga!
deze chocomelk kan niet tippen aan de alpro, er zit een waterig smaakje aan en niet zo’n diepe choco smaak. Ook proef je de soja er erg doorheen. Ik denk dat ik bij alpro blijf, die is eigenlijk perfect vind ik!
Choco van lidl:
Zijn ze lekker? Ik zie ze altijd liggen en ben dan nieuwsgierig, maar ik ben bang dat ze tegenvallen. Ik zou het bijvoorbeeld perfect vinden als ze een kokosachtige variant zijn van Alpro Go On met mango of blauwe bessen.
Ga er nu toevallig 1 openen. Brb
Edit
Uhm ik heb nog nooit alpro go on gegeten.
Maar deze van lidl is niet zo groot, bakje van 125 gram.
De smaak is lekker maar heb nu de mango variant geopend. Dus smaakt voornamelijk eeeerg zoet naar mangojam/jelly. De structuur van de cocos is vla achtig, dus glad en glanzend. Lekker toetje wel! Zou er niet echt mee kunnen ontbijten denk ik gezien t formaat.
Ik wil groooooote alpros go on met smaakje
Ik vind deze veel lekkerder dan alpro go on. Maar alpro go on komt wel in grotere potten en dat is beter
Ik en mijn collega’s zijn erg dankbaar voor het delen van dit recept, dit was superlekkerrrr en zo snel om te maken??
Klinkt goed! De volgende keer dat ik bij Lidl ben neem ik er 1 mee.
Heej, een mede chips liefhebber!
*geeft ipv een fist bump, een bump met de Lays naturel chipszak *
Hello!
Helaas al lang geen chips meer op omdat ik “gezond eet” en wat wil afvallen.
Heeft iemand vegan opties voor avondeten in Nijmegen?
Zit er morgen in een hotel ivm werk, maar word niet heel happy van Happycow… Het enige dat er lijkt te zitten op loopafstand van centrum (Veggie Galore) is maar 1 avond in de week open en das niet morgen.
Ik heb er gisteren een gehaald. Was wel lekker (maarja ik vind die van de ikea ook heel lekker haha), maar wel heeel veel saus is die eigenlijk wel bevestigd vegan? Ik twijfelde eigenlijk een beetje
Edit: ik kan zelf natuurlijk ook zoeken, maar volgens een persbericht van de Hema is zowel de worst, broodje als saus geheel plantaardig.