Plantaardig/vegan eten

Ga er nu toevallig 1 openen. Brb

Edit

Uhm ik heb nog nooit alpro go on gegeten.
Maar deze van lidl is niet zo groot, bakje van 125 gram.
De smaak is lekker maar heb nu de mango variant geopend. Dus smaakt voornamelijk eeeerg zoet naar mangojam/jelly. De structuur van de cocos is vla achtig, dus glad en glanzend. Lekker toetje wel! Zou er niet echt mee kunnen ontbijten denk ik gezien t formaat.

Fotos

Ongeroerd en geroerd

3 likes

Ik wil groooooote alpros go on met smaakje

3 likes

Ik vind deze veel lekkerder dan alpro go on. Maar alpro go on komt wel in grotere potten en dat is beter

1 like

Ik en mijn collega’s zijn erg dankbaar voor het delen van dit recept, dit was superlekkerrrr en zo snel om te maken??

2 likes

Klinkt goed! De volgende keer dat ik bij Lidl ben neem ik er 1 mee.

Heej, een mede chips liefhebber!
*geeft ipv een fist bump, een bump met de Lays naturel chipszak *

1 like

Hello! :potato:
Helaas al lang geen chips meer op omdat ik “gezond eet” en wat wil afvallen. :cry:

2 likes

Heeft iemand vegan opties voor avondeten in Nijmegen?
Zit er morgen in een hotel ivm werk, maar word niet heel happy van Happycow… Het enige dat er lijkt te zitten op loopafstand van centrum (Veggie Galore) is maar 1 avond in de week open en das niet morgen.

Ik heb er gisteren een gehaald. Was wel lekker (maarja ik vind die van de ikea ook heel lekker haha), maar wel heeel veel saus :grimacing: is die eigenlijk wel bevestigd vegan? Ik twijfelde eigenlijk een beetje :see_no_evil:

Edit: ik kan zelf natuurlijk ook zoeken, maar volgens een persbericht van de Hema is zowel de worst, broodje als saus geheel plantaardig.

Tati!

Ja ik zou echt naar Tati gaan, maar dat is niet echt op loopafstand in het centrum. Misschien rijdt er een bus? Het is echt de moeite waard.

Kan je er parkeren? Kan ook eventueel wel met de auto nog denk ik, dan kan ik alleen geen wijn drinken op terras voor die tijd… hm…

Ik kwam er net over vloeken inderdaad…

Aangepaste openingstijden zomer:

29 juli t/m 18 augustus zijn wij gesloten

GRRRRR

Hahah nee is prima hoor!
Ja ik moet nodig nog weer wat updaten, want is inmiddels nog veel meer leuks bij in Alkmaar dan ik heb gereviewed.
Cool dat je er wat aan had

2 likes

Ik vind Nijmegen juist wel veel opties hebben :stuck_out_tongue: !

Barro alto, Down town en Cali zijn sowieso al aanraders! Vooral Cali!! Daarnaast heb ik bij credible een super lekkere noodles salade gegeten, weet alleen niet of die op de kaart staat.

Voor avond eten kan ik echt MIA(made in asia) op het station aanraden! Ze hebben een aparte vegan kaart(gaat helaas niet altijd goed) super veel lekkere cocktails en ice tea’s en en de porties zijn groot! Is Aziatisch shared dining!

2 likes

Ik heb bij Popocatepetl gereserveerd.
Maar ik kijk nog wel even verder rond ook

Mn collega houdt niet van Aziatisch :sob:

Aaah nooo wat kut

:rage::rage::rage:

Maar bij cali en credible kan je ook avond eten. Verder heb ik al vegan daar weinig in de avond ergens gegeten! Misschien Pelgrim nog? Ik vond dat ook wel leuk!

Edit: Ohjah, bij pelgrim hebben ze zelfs een kopje met vegan gerechten op de kaart! https://depelgrimnijmegen.nl/menukaart/

2 likes

Bij Wally kan je verschillende vegetarische burgers bestellen met een vegan broodje. Indian Way is ook heel lekker, maar wel aziatisch dus…
Eetcafe de Plak heeft ook meerdere vegan opties op de kaart.