Tati!
Ja ik zou echt naar Tati gaan, maar dat is niet echt op loopafstand in het centrum. Misschien rijdt er een bus? Het is echt de moeite waard.
Kan je er parkeren? Kan ook eventueel wel met de auto nog denk ik, dan kan ik alleen geen wijn drinken op terras voor die tijd… hm…
Ik kwam er net over vloeken inderdaad…
Aangepaste openingstijden zomer:
29 juli t/m 18 augustus zijn wij gesloten
GRRRRR
Hahah nee is prima hoor!
Ja ik moet nodig nog weer wat updaten, want is inmiddels nog veel meer leuks bij in Alkmaar dan ik heb gereviewed.
Cool dat je er wat aan had
Ik vind Nijmegen juist wel veel opties hebben !
Barro alto, Down town en Cali zijn sowieso al aanraders! Vooral Cali!! Daarnaast heb ik bij credible een super lekkere noodles salade gegeten, weet alleen niet of die op de kaart staat.
Voor avond eten kan ik echt MIA(made in asia) op het station aanraden! Ze hebben een aparte vegan kaart(gaat helaas niet altijd goed) super veel lekkere cocktails en ice tea’s en en de porties zijn groot! Is Aziatisch shared dining!
Ik heb bij Popocatepetl gereserveerd.
Maar ik kijk nog wel even verder rond ook
Mn collega houdt niet van Aziatisch
Aaah nooo wat kut
Maar bij cali en credible kan je ook avond eten. Verder heb ik al vegan daar weinig in de avond ergens gegeten! Misschien Pelgrim nog? Ik vond dat ook wel leuk!
Edit: Ohjah, bij pelgrim hebben ze zelfs een kopje met vegan gerechten op de kaart! https://depelgrimnijmegen.nl/menukaart/
Bij Wally kan je verschillende vegetarische burgers bestellen met een vegan broodje. Indian Way is ook heel lekker, maar wel aziatisch dus…
Eetcafe de Plak heeft ook meerdere vegan opties op de kaart.
Ja, die geur is inderdaad best intens. Maar zodra de burger klaar is valt het wel mee. Vind zelf de bereide beyond meat burger meer stinken.
Volgende week wat nieuwe (tijdelijke?) vegan producten bij lidl! Vegan pizza, soja pudding, etc.
Omg Omg waar zie je dat??
Wat is het geworden? En hoe was het?
Op de site in de folder! Vanaf 15 augustus staat er.
Huhhhhh? Ik zie alleen die Lidl zomerfolder! Ben ik nou scheel?
Popocatepetl en het was meh
Nacho’s waren lekker maar niet bijzonder en dat er een heel vegan menu was om van te kiezen was chill, maar overal zat koriander en bleekselderij in. Echt overal. En dat is beiden zo fucking overheersend dat ik er echt niet meer van kon genieten.
Dessert was wel heerlijk, brownie met gevriesdroogde frambozen en merengue.
Oh wat jammer! Bleekselderij is idd all over the place.
Ik heb gister bij aloha in leiden gegeten, het was best duur (7euro per taartje) maar wel heel lekker en goede porties! En heel centraal gelegen.
Ik moest eerst een winkel kiezen en dan kwam ook de nieuwste folder, heb je die optie niet?