Hoe vaak is eens in de zoveel tijd? Dit is bij mij in de buurt en ik wil zo graag gaan
Wat jammer dat het op dinsdag is, maar wel echt een heel leuk concept + menu
Het voelt een beetje als valsspelen dat ik heb gestemd want ik heb vogels. Maar ik geef ze wel eivoer dus vegetarisch.
Weet iemand hoe uitgebreid het veganaanbod van de supermarkt(en?) op Vlieland is? Ik ga er binnenkort voor een weekje naartoe en moet volgens mij niet te hoge verwachtingen hebben van horeca met vegan opties maar ik zit in een huisje dus kan gewoon zelf koken. Maar ik wil even weten of ik zelf sojamelk moet meenemen haha.
Ben echt verslaafd aan zelf chocohummus/mousse te maken. Eet zo een hele pot leeg haha meh.
Definieer ‘de laatste tijd’! Ik vind ze sinds een half jaartje wel echt anders, veel ‘‘vleziger’’ (gadver wat een vies woord haha) en ook veel grotere stukken! Ik sta ze nu altijd te snijden in dat bakje.
Ik had dit gevoel ook al. Eerst zegt de boer ‘oh kijk de koeien rennen, dat vind ik zo mooi om te zien.’ En een paar shots later zie je een stiertje van een dag oud in een klein hokje zonder z’n moeder. ‘hij doet het heel goed’…
Nouja eigenlijk zeg ik precies hetzelfde als jij! Gaan jullie het nog wel kijken als het weer op tv is?
Ik ben denk ik 2 jaar terug op Vlieland geweest met vegan vrienden (at toen zelf nog niet veganistisch), en toen hebben we prima boodschappen kunnen doen bij de Spar. Sojamelk zou ik alleen niet zeker weten, volgens mij hebben we dat toen niet gekocht. Kan me ook herinneren dat er bij de snackbar wel een aantal opties waren maar verder hebben we inderdaad ook zelf gekookt
Ik vind het wel heel grappig dat ze dan juist weer géén falafel hebben
Wil je zeggen waar dit was of liever niet? Ik vind het ook indrukwekkend!
Ah dit vind ik schattig
Ik heb dit vandaag bij de Ekoplaza meegenomen: zure room op basis van gefermenteerde soya. Bij mijn winkel was het nieuw, maar ik weet niet of het product zelf dat ook is.
Ik ga morgen pompoensoep maken en dan ga ik het gebruiken, ik ben benieuwd!
Ik vind de gewone slices ook best te eten trouwens. Ideaal voor m’n witte pistolet kaas cravings
Zo handig dat dat bij jullie naast elkaar staat. Hier (BE) moet ik echt tussen alle verschillende ‘soorten’ kijken: plakjes kaas bij de andere plakken kaas, smeerkaas bij de andere smeerkazen, enz.
Helluuuup, ik heb morgen een etentje met mijn schoonfamilie en ga ze dan voor het eerst zien (no pressure!!). Ik heb gezegd dat ik het toetje wel maak en wil graag een helemaal plantaardig dessert maken, heeft iemand tips? Iets dat heeeul lekker is en ook foolproof? Heb ongeveer 1-2 uur morgen om het te maken
Bij onze ah (nl) ook
Vet vervelend want kan die roomkaas daardoor nooit vinden en vind het ook echt geen fijne schappen om tussen te zoeken.
Ja inderdaad, en hetzelfde met die vegan spekreepjes. Ik heb echt lopen zoeken tussen de vleesvervangers om het dan naast de echte spekreepjes te vinden.
Terwijl bv de sojaslagroom van het huismerk niet in de koeling naast de andere slagroomspuiten staat maar bij de plantaardige melken.
Bij welke supermarkt is dit? Kan in de app van de Appie de roomkaas niet vinden