Ah, maar heel veel hebben de roomkaas niet. Je kan het wel aanvragen.
Ik bedoel of het de Jumbo is, of de AH, of een andere supermarkt? Ik dacht namelijk dat alle producten van de AH in hun app staan, en dat je dan per product kan kijken in welk filiaal het beschikbaar is. Maar ik kan de roomkaas dus niet vinden in de AH App?
Ooh maar met ah bedoelde ik dus AH
Edit ik kan hem ook niet vinden maar mijn ah heeft hem dus ook soms. Vlgs mij is ah ook enige die violife verkoopt
Oh haha zo las ik het dus niet. Maar wel raar dan dat ie niet in de app staat. Mijn AH verkoopt de kaasplakken en de feta kaas, vind ik ook lekker maar wilde graag een keer de roomkaas proberen.
De appie in Laren!
Mijn AH verkoopt ook violife! Alleen is die nu dicht wegens verbouwing😩
Voor de mensen dichtbij de Duitse grens, de lidl heeft nu ook vegan gehakt (zelfde ingrediënten als de Vegan burger) echt een aanrader!
ik wil dit ook in Nederland (
Je kunt ze altijd een berichtje sturen. Het schijnt dat het in Dld iniedergeval blijvend in het assortiment komt. Misschien in nl snel als actie?
ik heb ze meteen getweet. Heb ook jarenlang gezeurd om de pretzels bij ze en die zijn er ook uiteindelijk gekomen
Zit er nou in hun pretzels melk? Ik durf het niet goed aan.
EDIT: O MIJN GOD ZE ZIJN VEGANNNN
Iedereen even spammen
Gimsel in Rotterdam
De Ekoplaza heeft het! Misschien van tevoren bellen naar het filiaal om het zeker te weten
Ik heb het ook bij ekoplaza vandaan!
Als ik ik Utrecht een vegan cakeje wil eten, waar moet ik dan heen? Heeft karibu nog lekkere cake?
Bij GYS hebben ze vegan gebak weet ik! Ik ben niet echt een vegan kenner dus of het het beste van Utrecht is weet ik niet haha
Ik geloof dat ze bij de ontdekking op de voorstraat ook vegan gebak hebben! En misschien heb je hier iets aan: https://lisagoesvegan.com/vegan-hotspots-utrecht/
Meerdere AH’s in Den Bosch hebben de plakken, geraspte kaas, feta en roomkaas
Bij waku waku hebben ze lekkere brownies!
Ja, dus is sowieso heel lekker! En gys ben ik ook al eerder geweest, maar wist niet dat ze ook gebak deden. En dat linkje vond ik ook al! Thanks allemaal!