Voor de mensen dichtbij de Duitse grens, de lidl heeft nu ook vegan gehakt (zelfde ingrediënten als de Vegan burger) echt een aanrader!
ik wil dit ook in Nederland (
Je kunt ze altijd een berichtje sturen. Het schijnt dat het in Dld iniedergeval blijvend in het assortiment komt. Misschien in nl snel als actie?
ik heb ze meteen getweet. Heb ook jarenlang gezeurd om de pretzels bij ze en die zijn er ook uiteindelijk gekomen
Zit er nou in hun pretzels melk? Ik durf het niet goed aan.
EDIT: O MIJN GOD ZE ZIJN VEGANNNN
Iedereen even spammen
Gimsel in Rotterdam
De Ekoplaza heeft het! Misschien van tevoren bellen naar het filiaal om het zeker te weten
Ik heb het ook bij ekoplaza vandaan!
Als ik ik Utrecht een vegan cakeje wil eten, waar moet ik dan heen? Heeft karibu nog lekkere cake?
Bij GYS hebben ze vegan gebak weet ik! Ik ben niet echt een vegan kenner dus of het het beste van Utrecht is weet ik niet haha
Ik geloof dat ze bij de ontdekking op de voorstraat ook vegan gebak hebben! En misschien heb je hier iets aan: https://lisagoesvegan.com/vegan-hotspots-utrecht/
Meerdere AH’s in Den Bosch hebben de plakken, geraspte kaas, feta en roomkaas
Bij waku waku hebben ze lekkere brownies!
Ja, dus is sowieso heel lekker! En gys ben ik ook al eerder geweest, maar wist niet dat ze ook gebak deden. En dat linkje vond ik ook al! Thanks allemaal!
Ik ben karibu fan! Heb daar een keer een peanutbutter brownie van op. Was erg lekker. Ze hebben altijd wel wat volgens mij! Of het echt de beste is geen idee eigenlijk!! maar vind het gewoon een hele leuke locatie om uren te zitten met een vriendinn
Helaas wilden we er om half 5 heen en ze sluiten al om 5…
Dus toen naar broei gegaan, maar daar was de enige vegan optie een brownie met bieten en Cranberries. Die was best vies en ik ben nu niet voldaan
Hebben jullie nog favoriete quiche recepten?
Ik heb er nu één met broccoli, champignon en zongedroogde tomaatjes in de oven staan.
( https://www.blackbirdsandcakes.nl/vegan-quiche/ )
Ik vind quiches met tofu eigenlijk te machtig, ik mis dat luchtige van ei.
Als ik dus quiche maak neem ik de verhouding van 2 eivervangers van no egg, 1 lijnzaad ei en een chia ei :’).
Verder gebruik ik vegan strooikaas, edelgistvlokken en vaak koop ik van die vegan roomkaas maar zo’n pakje room werkt ook.
Als vulling het liefste aardappel, bloemkool, ui, champignons en cashewnoten met veel kerriekruiden.
(nu trek in quiche)
Klinkt interessant, ik ga het binnenkort eens proberen!