Ik ben karibu fan! Heb daar een keer een peanutbutter brownie van op. Was erg lekker. Ze hebben altijd wel wat volgens mij! Of het echt de beste is geen idee eigenlijk!! maar vind het gewoon een hele leuke locatie om uren te zitten met een vriendinn
Helaas wilden we er om half 5 heen en ze sluiten al om 5…
Dus toen naar broei gegaan, maar daar was de enige vegan optie een brownie met bieten en Cranberries. Die was best vies en ik ben nu niet voldaan
Hebben jullie nog favoriete quiche recepten?
Ik heb er nu één met broccoli, champignon en zongedroogde tomaatjes in de oven staan.
( https://www.blackbirdsandcakes.nl/vegan-quiche/ )
Ik vind quiches met tofu eigenlijk te machtig, ik mis dat luchtige van ei.
Als ik dus quiche maak neem ik de verhouding van 2 eivervangers van no egg, 1 lijnzaad ei en een chia ei :’).
Verder gebruik ik vegan strooikaas, edelgistvlokken en vaak koop ik van die vegan roomkaas maar zo’n pakje room werkt ook.
Als vulling het liefste aardappel, bloemkool, ui, champignons en cashewnoten met veel kerriekruiden.
(nu trek in quiche)
Klinkt interessant, ik ga het binnenkort eens proberen!
Ik vind deze spread van de lidl heel lekker, maar ze hebben 'm niet altijd. Weet iemand een spread die hetzelfde smaakt?
Dankjewel dat je je eerste post op dit forum wijdt aan mij verder helpen met mn verslaving
DVS heeft het moeilijk om bepaalde eiwitten te vervangen om producten plantaardig te maken. Op het einde van het artikel staat er wel dat de komende maanden nieuwe vegan producten uitkomen, ben benieuwd! Hopelijk valt de prijs wat mee.
Ik heb deze een tijdje terug in Duitsland gekocht en het is best wel heel erg prima? Er zit een beetje een rare nasmaak aan, maar gebakken in een warm gerecht vond ik het heel erg goed doorgaan voor chorizo/salami (ja is niet hetzelfde, ik weet het, maar ik at het toch al nooit en dit is vegan dus wat maakt het uit). Officieel een snack worstje maar heel erg goed in m’n vegan paella. Is gemaakt van seitan en smaakt pittig. De textuur is niet boterhamworst achtig en zelfs een beetje vettig zoals salami!
Klinkt goed! Bij welke winkel heb je deze gekocht?
Dm, bij de vegan en glutenvrije producten
Ohhhh my god ik mis bifi zooohooo erg. Maar dit lijkt dus??
ik heb bifi echt nooit van mijn leven gehad dus ik heb werkelijk geen idee. Dit deed me het meest denken aan van die cabanossi worstjes
Jaaa dat lijkt erop. Lekker vettig jammie yesss
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik nu al een paar uur salami smaak blijf proeven en persoonlijk vind ik dat ietsje minder, maar dat ligt aan mij
Ik heb deze hazelnootpasta (chocoladepasta) vandaag bij de Ekoplaza gekocht en ik vind hem heel lekker!
En vorige week had ik er vegan crème fraîche gekocht van Soyananda, die heb ik inmiddels getest en daar ben ik ook fan van, er zit helemaal geen soja(na)smaakje aan.
Deze is fakking chill. Echt net Nutella maar zonder palmolie
Mijn lidl heeft deze nu min of meer permanent! Nog niet geprobeerd maar ik waardeer een goedkope vegan pizza optie
Heeft iemand de Vegan Margharita van Domino’s al geprobeerd?