Plantaardig/vegan eten

Volgens mij niet! Dus ik zou het de volgende keer in het vegetarische topic plaatsen want de vegans hebben niet echt iets aan deze info :stuck_out_tongue:

3 likes

Sorry :sweat_smile:

Ik ga naar Deer Mama! Mylkshake wel 8 euro maar oh well

5 likes

Worth it…
Ik wil mee :sob:

1 like

Ik hoop het! Ben er nu! Ga voor de banana & peanutbutter en de pancakes

Je zou het zelf kunnen maken?

Wellicht een open deur maar heb je Alpro Mild & Creamy ongezoet al geprobeerd? Dat is de enige die ik lekker vind en ik ken meer mensen die er zo over denken.

2 likes

Misschien ben jij wel iemand die de amandel yoghurt weg kan krijgen?

1 like


Ik krijg het niet op hoor, man oh man. De milkshake was zo dik en vullend, ik moest echt keihard zuigen haha maar wel heel lekker. Maar dat is al een maaltijd op zich!

11 likes

iewl

3 likes

Hahaha.

Over nachos in ieder geval niet… smaakte naar een soort harde stukjes boter?

Ik gebruik meestal de combi magnetron + grill stand en dan smelt het wel

1 like

Weet je wat ik trouwens zó chill vind van plantaardig eten? Geen maden meer in je groene bak! En het stinkt 10000000 keer minder. Toen ik nog dierlijke producten at, kon je nauwelijks buiten in de tuin zitten. Nu is het echt weg.

3 likes

Deze kokosijsjes van de lidl zijn yum! Heel zacht en romig en een lichte kokossmaak. Ook best dik. De andere met pure chocola en amandel eromheen en met chocoladesmaak heb ik nog niet geprobeerd.

7 likes

Omg ik wil dit :heart_eyes:

Elke keer als ik ga hebben ze de ijsjes niet!!

Hahaha o nu heb je mij. Ik ben zelf aan het toewerken naar meer ( en eventueel volledig) plantaardig maar ik heb een soort turbo neus die alles ruikt en ik kan mij er dan ook helemaal in verliezen ( als in ik ruik die vieze geuren dan de hele dag nog). Maar met deze comment is mijn motivatie echt 10 keer gegroeid…

:laughing:

3 likes

Haha, jaaa, je merkt het echt! Ook het koken in huis stinkt 10000 keer minder en de boel wordt niet zo ranzig vet.

1 like

Ja die chocoladesmaak is lekker.
Ik had met geluk 1x een laatste doos. Verder nooit die kokosijsjes gezien…