Hier heb je misschien nog wat aan:
Zijn zowel gezonde als ongezonde producten
Ohh handig, dankjewel!
Geen probleem! Ik vind trouwens Cliff bars SUPER LEKKER Staan ook op die site bij de tussendoortjes volgens mij. Ze zijn heel vullend en goed van smaak (en veel lekkerder dan Nakd repen vind ik persoonlijk)
Ik eet vaak peperkoek!
Die zijn alleen nog duurder dan 1 euro per reep
Oh die heb ik volgens mij zien liggen op VeggieWorld ja, klinkt inderdaad heel lekker maar wat @anon76889665 zegt die zijn nog duurder
@LaPetiteRobeNoire woah ik had me niet gerealiseerd dat dat vegan is, thanks!
Toen ik veel nakd at bestelde ik ze online. Hier is een doos van 18 repen 14 euro
https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Producten/Eten-%26-Snacks/Repen-en-snacks/Energie--en-mueslirepen/Glutenvrije-Nakd-repen/p/56955?gclid=CjwKCAjwwvfrBRBIEiwA2nFiPTgacVUwDBez81XxJyDAZVH7SpTLZApvTJFZb157CgWT9ewiBmrr6RoCREsQAvD_BwE
Oh nice, scheelt toch weer iets! Vind ze wel heel lekker namelijk, misschien kunnen we ze als een soort special treat afwisselen met andere opties
Bijna altijd wel, maar voor de zekerheid even nakijken of ze er geen honing doorheen hebben gegooid!
Ik kocht ze altijd op een nog andere website, maar die kan ik niet vinden. Soms hadden ze ook 20 repen voor 10 euro die dan bijna over de datum waren. Maar ik at er elke dag eentje, dus dan is dat best wel voordelig en ze gaan toch snel op. Ze liggen soms ook bij de kruidvat!
Volgens mij zijn evergreens ook vegan en sommige sultanas ook
Ik moet de filmpjes nog kijken hoor, maar avantgardevegan en pick up limes hebben samen twee video’s gemaakt en dat kan alleen maar leuk zijn!
(@Riley over leuke vegan youtubers gesproken)
Ik heb echt een instant girl crush op Pick up limes, vind haar echt perfectie haha
@Dazed ik eet zelf geen repen maar mijn vriend wel en deze zijn volgens mij allemaal vegan (vriend is geen vegan maar ik zoek meestal mee uit want meer vegan = meer beter).
Sowieso vond ik dat best veel van die repen geen honing bevatten, maar een deel ook wel hoor.
Wow nice, dankje! Best wel veel ook, ga bij m’n volgende ronde boodschappen weer even speuren
Vegan-snack-update: vriend appte net dat hij langs de Action was geweest en dat hij dit allemaal had voor minder geld dan je voor 2 doosjes Nakd kwijt bent (inclusief het afwasmiddel lol), allemaal vegan
oh wil je die rocky rice dingen reviewen? Die lijken me erg lekker
Ja zal ik doen! Ik vind ze ook heel lekker klinken inderdaad.
Kon me niet inhouden toen ik thuiskwam haha, dus heb hem net geproefd! Ik vind 'm lekker, in principe gewoon een rechthoekige rijstwafel met een laagje chocolade, maar love sinaasappelchocola en ik vind het heel chill dat de chocolade aan alle kanten zit en niet alleen aan de onderkant. Voor m’n gevoel is de rijstwafel iets steviger/minder luchtig dan bij gewone ronde rijstwafels, maar het eet wel chill eigenlijk. Vult verder voor geen meter natuurlijk maar denk dat dit een hele fijne is voor als je niet perse echt honger hebt maar wel even ‘iets’ wil. En volgens mij zij ze één euro per vijf dus voor 20 cent per stuk ben ik zeker wel tevreden
Je hebt al veel tips, dus miss overbodig; maar ik bak vaak iets ip zondag. Vegan brownie, cake, bananenbrood, van die droge haverdingen etc. Gezond of ongezond, afwisselend. Maar dan heb ik elke werkdag een lekker (voedzame) 4uursnacknn