Plantaardig/vegan eten

En al die comments op Facebook onder dat NU.nl bericht is ook zo ontzettend bedroevend. Mensen die helemaal blij zijn met de groei in de vleesconsumptie… of inderdaad ook opmerkingen van mensen die extra vlees en zuivel zijn gaan eten door de groei van al die linkse veganisten.
Ik moet deze shit eigenlijk niet lezen want voel me er gewoon niet lekker door :pensive:

Nee snap ik, ik ga er maar niet naar kijken denk ik. Dit soort kortzichtige comments maken me zo boos. Je doet zoveel dieren leed aan met je kilo’s vlees per week en daarbij maak je ook nog eens de wereld kapot. Maar ja inderdaad de linkse veganisten zijn echt gekkies

1 like

Gisteren was er bij editie nl ook zo’n droeftoeter die het carnivorendieet volgde. Hij was eerder vegan na het zien van Cowspiracy maar voelde zich toen slecht. Nu at ie voornamelijk rood vlees en voelde ie zich een echte man. En ach met dat milieueffect viel het ook wel mee.

1 like

likemeat_curry-knacker_200g
Positief nieuws: deze. Zijn. Geweldig. Wel uit Duitsland maar echte curry wurst vibes, inclusief knak, en helemaal vegan!

6 likes

Vind de braadworst versie van Like Meat nog lekkerder!

2 likes

Ja ik denk dat die ook echt heel lekker is, ik ga over twee weken naar Duitsland en ik ga heel veel like meat producten inslaan :cry:

1 like

De gyros en de kip nuggets vind ik ook lekker. Maar zijn niet perse beter dan Nederlandse producten.

Zeker de burgers en gehakt van de lidl niet overslaan :see_no_evil:

2 likes

Ja die is goed inderdaad! Ik vind die mühlenhof kruiden paté ook zo lekker. En er is een soort Fleischwurst van een merk in een kartonnendoosje die smaakt ook goed. Weet zo gauw het merk niet meer. Als ik hem in de edeka zie dan weet ik wel welke ik moet pakken haha.

1 like

Jaaa ik weet precies welke je bedoelt. Die zijn zooo lekker!! Sowieso alles wat ik tot nu toe van dat merk op heb was heerlijk. Iets van veggie lite ofzo?

1 like

Durf het niet te zeggen, maar het smaakt iig goed haha!

Ohh ik had in Denemarken nepsalami van een Duits merk en hij smaakte zooo realistisch, ik was echt superblij, maar toen bleek er ei in te zitten. Had de verpakking niet goed gecheckt omdat hij tussen allemaal veganspullen lag. Echt klote.

Maar jezus salamismaak is nu zo dichtbij jongens, ik kijk ernaar uit.

“Echte man” … :nauseated_face::face_vomiting:
Hij lijkt me zo iemand die van het ene extreme naar het andere extreme springt. Typisch dat zulke types altijd een podium krijgen op tv :roll_eyes:

————

Over leuker nieuws gesproken, ik was laatst naar Deer Mama in Amsterdam (all vegan) en het eten was ZO LEKKER!
Echt een aanrader

Excuse de niet bepaald Instagramachtige fotos

17 likes

Heb het idee dat ik dit misschien al een keer heb gezegd hier maar hun aardbeienmilkshake met miso is echt superlekker!

2 likes

Oeh dat klinkt een wel heel speciale smaakcombinatie!

Ja ik was ook vrij sceptisch maar wauw ik vind hem fantastisch. Echt een aanrader!

1 like

Ik heb gisteren een vegan adventkalender besteld via de Duitse website vegan-box . de.
Ben echt heel benieuwd ! Was (voor zover ik kon vinden) de enige die niet alleen uit vegan chocolade bestaat of meteen ook raw&vegan is.
Ps. Iemand al de nieuwe vegan rookworst van het AH huismerk uitgetest?

2 likes

Ik ben ook echt superfan, vooral de mylkshakes zijn echt heavenly.

1 like

Ik vond het daar ook heerlijk maar heb in de groep Vegan Nederland op facebook al meerdere keren voorbij zien komen dat zij hun medewerkers echt als stront behandelen… vind ik zo jammer

Oh serieus? Dat vind ik wel echt kut om te horen. Kun je een voorbeeld geven?

Het ging oa over uitbetalen! Ik heb nu even een telefoongesprek, maar ik zal zo kijken of ik het nog kan vinden