Wat tof dat je een eigen zaak opent!!
Waar ik heel blij van wordt en die vaak mweh zijn als vegan optie; Zoete aardappel friet met chipotle mayonaise, vegan bitterballen (curry/risotto des te beter), goede vegan hamburgers met vegan kaas, echt lekkere nacho’s met chipotle, vegan kapsalon(zoals die van Burgertrut) of een hartige taart/quiche achtig iets.
Of dingen die gewoon super lekker vegan zijn; Zelfgemaakte soep met vers brood, puttanesca (zonder ansjovis dan), stamppot met zoete aardappel/pastinaak enz, vietnamese noodle soep met tofu, gegrilde groenten met ahorn siroop uit de oven. Verder vegan brownies of ander ongezond gebak. En nu heb ik honger haha.
Oh ik zie nu pas dat je een zaak opent aan de andere kant van de wereld haha. Misschien zijn bitterballen dan helemaal leuk in allemaal smaken!
Qua ontbijt hou ik van zoet dus; vers fruit (eventueel met wafels), geroosterd bananenbrood met wat boter, overnight oats met fruit en toppings, breakfast burritos, cardamom cake, ontbijtmuffins, smoothies. Mijn ideale ontbijt is een semi healthy muffin/cake met heel veel fruit en wat yoghurt.