Plantaardig/vegan eten

Ja precies!

1 like

Uitgebakken speckjes van vivera? Croutons???

4 likes

Ik zou er lekker room doorheen doen, denk dat haver het lekkerst is, en knoflook en vegetarische spekjes. Wel die van de ah of vivera, daar zit het meeste smaak aan.

1 like

Altijd als ik een vraag in dit topic post (meestal om iets met restjes opmaken te doen) krijg ik zoveel suggesties dat ik niet meer kan kiezen en als nog allemaal nieuwe shit ga kopen hahaha. Maar dankjulliewel!

5 likes

Ik doe er altijd een blik kikkererwten en aardappel in en dan pureren. Maakt het een stuk dikker!

Of de kikkererwten los is ook heel chill, vooral geroosterd in de oven met wat kruiden. Als croutons :slight_smile: @Chuckie

Ik was gisteren bij een praatje van Earthling Ed en hij is zo’n goede spreker en zo aardig. Echt een toffe peer.

3 likes

Ahhh ik moet bijna huilen hiervan, die posters, wat onwijs schattig!

2 likes

Ik weet niet of jullie wel eens bij Stach komen maar ik heb vandaag de winter latte geprobeerd. Koffie met chocolade hazelnootdrink van rude health. Niet de moeite waard. Smaakt nergens naar :sob:

2 likes

Ha, die kwam toevallig gister als insta reclame voorbij. Vind die chocomelk van Rude Health sowieso niet lekker, heel waterig.

• Heeft iemand een lekker/gemakkelijk hartig recept om te maken met aquafaba?

• En ik merk nu ik (zo goed als) vegan eet dat ik veel meer cravings heb naar chips. Heeft iemand dit ook? Ik denk dat ik misschien te weinig vetten binnen krijg dan? Ik probeer nu wat meer noten te eten, iemand nog andere tips?

Misschien zout ook?

Ja, misschien wel. Maar overal meer zout bij doen, lijkt me ook niet zo gezond? Heb inderdaad ook wel vaak zin in sushi.

Trek hebben in zout kan ook een teken zijn dat je juist te weinig drinkt. Drink je genoeg water? :slight_smile:

Ja, dat wel, 1,5 à 2 liter per dag.

1 like

Ergernis vandaag: de man voor mij bij de bakker bestelde wat en wilde ook nog wat zoets erbij. Zegt de man achter de balie dat hij misschien de veganistische wortel muffin kan proberen.
Als antwoord kwam : veganistisch? Ik ben toch niet ziek!

Heb hem toch maar even verteld dat wat hij zelf besteld had ook veganistisch was en dat hij vast wel eens een banaan gegeten had. :see_no_evil:

35 likes

Tipje!

7 likes

Ja zo lekker die mozarella, doet het ook goed uit de vriezer :smile:

Ik heb de plakken gekocht vandaag na lang twijfelen (want het bestaat voor bijna 100% uit kokosolie en jeetje als ik kokosolie wil eten dan heb ik een lepel in mn bestek la en een pot kokosolie in mn kast staan) maar ben toch heel benieuwd en enthousiast. Vegan kaas!!!

2 likes

Online staat slechts 23%. Maar ik snap je hoor! Zelf heb ik (nog) geen van deze producten geproefd maar wellicht wordt deze week de eerste keer : )