In de apple store vind ik ook alleen de betaalde.
Heb laatst het boek vegan in 7 gekocht
Op de website van Rita Serano staan ook al een paar recepten!
Als IPhone app is die al langer 4,50.
Via de browser of als Android app gratis.
Jaaa, welcome to the club ;)!
At je hiervoor vaak vlees/vis? En waar denk je dat je het meeste moeite mee gaat hebben?
Ik raad je aan je aan te melden voor 1 maand vegan van proveg, die mailen iedere ochtend inspiratie en dat is zo fijn!
Ik denk oprecht dat ik de meeste moeite ga hebben met de bitterballen tijdens de vrijdagmiddagborrel 
En ik eet ongeveer 4 keer per week vlees en vis denk ik, vind de vis ook lastiger om te laten staan dan vlees. Vlees was vaak meer spekjes voor de smaak in een quiche oid of kip. Ik eet al vrijwel nooit gewoon stukken vlees (biefstuk of een burger of zo) als onderdeel van mn avondeten dus dat gaat het probleem ook niet zijn.
Thanks voor de tip, ga ik doen!
De vegaslager en Aldi hebben lekkere bitterballen!
Oeh Thanks voor de tip! Is het gek als ik zo’n pak meeneem naar de kroeg en vraag of ze die daar in het vet willen gooien voor me? 
Zuuuuucht weer gangmakers gegeten… toch maar zelf een keer vegan alternatief bakken ofzo want dit is niet oké.
Misschien kan je die vrouw van wateetjedanwel dmen op instagram en vragen of ze je kan helpen? Zij weet wel echt veel!
Sorry, ik ken die koekjes niet 
Ja het kan niet heel moeilijk zijn. Iets met cakejes frambozenjam en chocola. Vind Pims framboos ook echt heerlijk. Maargoed moet het gewoon niet doen. Hartstikke ongezond, nergens voor nodig en ook tegen m’n principes in. En vandaag smaakten ze me niet eens maar dat blijft eigenlijk het enige waar ik echt moeite mee heb.
Oooh zijn die repen ook vegan??? Zie ze altijd bij de ap!
Ik heb de Verkade karamel zeezout koekjes en ze zijn veeeel te lekker omg
Ik heb deze net op! Super lekker!! Is alpro go on, dus die wat dikkere, met mango onder op de bodem. Heb ook de blauwe bes variant gekocht, die probeer ik morgen. Echt een aanrader! Mis altijd vegan yoghurt voor onderweg of snel mee naar werk te nemen dus dit is echt een uitkomst.
Jazeker, alle clifbars die in de ah liggen zijn als het goed is vegan 
Deze smaak is sws vegan en MOET je proberen. Vooral nu met die hitte smolt de witte chocola op het laatst een beetje… goddelijk 
Voor de mensen die vlakbij de Duitse grens wonen, de lidl is zijn vegane assortiment aan het uitbouwen. Ze hebben nu super lekker kokosijs (magnum stijl) en kokos yoghurt (alleen kokos of Alpro go on style met mango, aardbei of blauwe bessen).
Het ontbijtkoek van Peijnenburg met chocolade en karamel en zeezout is ook heel chill! En die clifbars inderdaad!
@Musa heb je die uit Duitsland? Of NL?
Nederland! Bij de AH, best een kleine ah zelfs.
Ik was zo gelukkig toen ik deze bij ah zag
Heb ze al eens in Duitsland gekocht en nam dan altijd een voorraad mee en baalde al dat ze deze hier niet verkochten. Maakte heel mn dag goed haha