Plantaardig/vegan eten

Ja het kan niet heel moeilijk zijn. Iets met cakejes frambozenjam en chocola. Vind Pims framboos ook echt heerlijk. Maargoed moet het gewoon niet doen. Hartstikke ongezond, nergens voor nodig en ook tegen m’n principes in. En vandaag smaakten ze me niet eens maar dat blijft eigenlijk het enige waar ik echt moeite mee heb.

Lekkerste snelle tussendoor hap :heart_eyes:

3 likes

Oooh zijn die repen ook vegan??? Zie ze altijd bij de ap!
Ik heb de Verkade karamel zeezout koekjes en ze zijn veeeel te lekker omg

4 likes

Ik heb deze net op! Super lekker!! Is alpro go on, dus die wat dikkere, met mango onder op de bodem. Heb ook de blauwe bes variant gekocht, die probeer ik morgen. Echt een aanrader! Mis altijd vegan yoghurt voor onderweg of snel mee naar werk te nemen dus dit is echt een uitkomst.

6 likes

Jazeker, alle clifbars die in de ah liggen zijn als het goed is vegan :smirk::heart_eyes: Deze smaak is sws vegan en MOET je proberen. Vooral nu met die hitte smolt de witte chocola op het laatst een beetje… goddelijk :drooling_face:

Voor de mensen die vlakbij de Duitse grens wonen, de lidl is zijn vegane assortiment aan het uitbouwen. Ze hebben nu super lekker kokosijs (magnum stijl) en kokos yoghurt (alleen kokos of Alpro go on style met mango, aardbei of blauwe bessen).

2 likes

Het ontbijtkoek van Peijnenburg met chocolade en karamel en zeezout is ook heel chill! En die clifbars inderdaad!

@Musa heb je die uit Duitsland? Of NL?

1 like

Nederland! Bij de AH, best een kleine ah zelfs.

1 like

Ik was zo gelukkig toen ik deze bij ah zag :grin: Heb ze al eens in Duitsland gekocht en nam dan altijd een voorraad mee en baalde al dat ze deze hier niet verkochten. Maakte heel mn dag goed haha

1 like

Zo zo vies :(((((

Ik was van vega naar vegan gegaan, in één keer omdat ik de vegan challenge wilde proberen (die ik nu al 2,5 jaar heb “volgehouden”) maaaar ik merkte in het begin dat mijn lichaam echt in shock was. Ik was snel misselijk, had heel weinig eetlust en heb een paar keer overgegeven. Zou ook toeval kunnen zijn tho! Toen ik eenmaal over die periode heen was, voelde ik mij echt gezonder dan ooit en ik zat zo lekker in mijn vel. Dat was ook de reden waardoor ik het volhield, ik was en a. Al vega, en ik voelde mij gewoon goed bij deze lifestyle. Ik ben dol op dieren, dus ik werd daarvoor gewoon misselijk van het idee dat ik eigenlijk dierenleed indirect steunde.

Goed verhaal lekker kort ook

1 like

De alpros heb ik ook gekocht trouwens! Nu 1+1 bij ah. Nadeel aan boodschappendag… hele huis is vol met lekkers :frowning:

1 like

En ze hadden ook nog een nieuwe die gezoet was met cranberry en framboos, maar dit is al best veel zuivel in huis :x. Ik hoop zo dat mn vriend die alpro toetjes lekker vind en eindelijk geen yoghurt meer koopt. Hij koopt ook steeds vla en ik vind dat zo stom, vanille vla van alpro is net zo lekker en het argument gezond gaat bij beide niet op.

2 likes

Hier nog een die meteen gebruik heeft gemaakt van de 1+1 actie om de nieuwe suikervrije Alpro smaken te proberen :smile: De mango vind ik lekker, maar lijkt wel veel op die met perziksmaak. Kersen nog niet geproefd, hopelijk een goede vervanger voor de niet suikervrije variant. Dat is echt mijn guilty pleasure, zo zoet en chemisch roze haha. Ben benieuwd of deze het net zo goed doet als (iets) gezonder alternatief.

Ik ben dit nu aan t uitproberen. Ik weet dat vooral de filet americain al vaak benoemd is hier. Maar voor mij nieuw. Super lekker!! Vooral met uitje en peper en zout mmmm

2 likes

Jaa zo lekker! Ook heel chill met kala namak!

wow de vegan toetjes van alpro smaak bosbes vind ik ook echt supergeslaagd!

2 likes

Oe dat ga ik morgen proberen!

Deze updates zijn altijd zo handig!

https://www.blackbirdsandcakes.nl/nieuwe-vegan-producten-7/

3 likes

Ik vind die choco hummus echt heel lekker, misschien wel lekkerder dan gewone chocoladepasta!

1 like