Plantaardig/vegan eten

Oké ik ben dus helemaal fan van de alpro toetjes maar ik dacht ja wat is nou helemaal het ding… jam met go on kwark… dus nu net zelf een halve pot aardbeien jam bij een gewone pot go on gegooid en shit echt superlekker. Nu kan ik dit maken met alle smaken jam. Daar gaat het voordeel van een 150 kcal portie verpakking haahah

7 likes

Vers fruit of diepvriesfruit blenden?

Ja zat ik ook al aan te denken! Desnoods opgewarmd want warm fruit smaakt altijd erg zoet

Ik ben ook in de uk en heb de koffie met hazelnootmelk van Alpro geprobeerd. Vond hem lekker! Super romig

1 like

Haha dit klinkt als TelSell

2 likes

Ik krijg echt standaard te veel kh en te weinig eiwitten binnen. Heb zelfs al eiwitshake en nog kom ik er bijna nooit aan.
Mijn doelen staan op eiwit: 20% koolhydraat 50% vet 30%
Ik eet zon 1500 kcal per dag om op gewicht te blijven maar pfoe wat zijn nou nog makkelijke eiwitbronnen die niet m’n totale kcal om zeep helpen?
Ik heb dus al eiwitshake die me 30 gram eiwit levert en eet vaak alpro go on en doe ook wel linzen en tofu en andere vleesvervangers maar misschien heeft iemand nog een verrassende tip. De standaarddingetjes ken ik wel.

Ik meen me te herinneren dat hennepzaad veel eiwitten bevat?

Oké ik zal het een google’tje geven. Nadeel van zulke pitten en zaden dingen vind ik dat ik er een hele kast van vol heb en het altijd vergeet. Plus in verhouding dan weer veel kcal. Heb ook van die groene en blauwe algen enzo maar vergeet die shit altijd

Ahh ja ik snap t! Lijkt me ook lastig met dat afmeten. Maar als ze veel eiwitten bevatten is het qua kcal wel chill! Ja ik eet veel smoothies dus zit echt in mn routine.

Heb je een paar lekkere recepten dan? Ik maak ook graag smoothies

Ik doe altijd maar wat haha. Vaak bijv mango banaan spinazie met pompoenpitten en verschillende zaden. Banaan peer spinazie courgette vind ik ook wel lekker. Banaan blauwe bes. Oh en geraspte kokos doe ik er vaak overheen, maar is misschien niet best als je op kcal let.

Is courgette rauw gezond?

Voor zover ik weet wel:)

Ik heb de chocolade hummus geproefd

Hallo revieeeew

1 like

Ja, wat is dit?! Vertel dan! :drooling_face:

Die chocohummus is al best vaak in het nieuwe producten topic genoemd. Ik vond hem iig super chill, als gezond chocopasta. Moet wel op iets zoets want is zelf niet zoet. Smaakt niet naar kikkererwten en wel naar chocola.

1 like

Dit klinkt goed. Dankjewel!! Ik ga me eraan wagen.

Ik vond m te nat smaken ofzo. Vond de textuur niet lekker de smaak wel!

1 like

Ik vond hem naar chocolademousse smaken, vooral qua textuur. Iets te luchtig als beleg.

1 like