Oh nice! Mijn redenatie was dat ik het zonde vond om voor één ding online te gaan bestellen, maar opzich kan ik die dingen net zo prima daar halen dan inderdaad
Ik heb kelp bij de Jumbo gekocht. In zo’n bioschap.
Oh wat chill dat ze dat hebben daar! Heb zelf alleen geen Jumbo in de buurt helaas, dus heb het net toch maar besteld, +edelgist en kala namak, nu al zin om alles uit te proberen
Het vegetarische kruimgehakt van de Jumbo is in de aanbieding voor 1 euro!
Is het ijs van Alpro een beetje lekker? Is nu 1+1 bij de AH maar vraag me af of ik niet beter gewoon voor de dairyfree van B&J moet gaan?
Ik had de vanillesmaak en die vond ik erg lekker! Maar ik hoor dat sommige mensen heel erg de sojasmaak proeven. Dat heb ik zelf niet!
Ik vond die met kokossmaak niet te vreten
Oh ik vind die super lekker vooral vanille en salted caramel
Brb ff inslaan
Jaaa lekker die. Vind het zelf niet naar soja proeven ook.
Suzanne van wateetjedanwel heeft twee recepten daarvoor en zij gebruikt inderdaad appelmoes!
Nou ik ben helemaal content met m’n kala namak hoor. Net tofu scramble gemaakt en vond het echt lekker! Niet helemaal zoals roerei maar zeker vergelijkbaar genoeg om de craving te stillen. En ik had niet het ‘ja het lijkt er wel op maar dan minder lekker’-ding wat ik soms met vervangers heb waardoor ik dan toch met lichte tegenzin zit te eten
Wil binnenkort ook graag dit proberen want ik mis zachte eierdooiers echt:
Wat vinden jullie het beste kneedbare gehakt? Ik ga vandaag kijken of ik die van natuurli kan vinden maar misschien hebben jullie betere tips.
Ik hem hem zelf nog niet geprobeerd, maar ik vind de Incredible burger van Garden Gourmet echt de lekkerste nepburger en daar is ook gehakt van. Misschien het proberen waard als je Naturli niet kan vinden?
Ik vond die van naturli heel erg lekker! Heb er een paar keer saucijzenbroodjes mee gemaakt (gehakt dus wel gekruid) en alle vleesetende vrienden van m’n vriend dachten dat het echt gehakt was!
Gebruiken jullie wel eens kala namak om eismaak aan een gerecht toe te voegen? Heb een zakje besteld, dus als iemand tips of aanraders voor recepten/gerechten heeft, hoor ik t graag!
Naturli en die van garden gourmet gebruik ik afwisselend. Die van garden gourmet bakt meer als de dierlijke variant.
Ik heb zojuist kala namak gekocht en nu staan er in m’n kastje edelgistvlokken, liquid smoke en kala namak en nu is m’n vegan trinity compleet
Vanavond staat er nog vegan pizza op de planning dus ben helemaal tevreden
Waar kan ik kala namak eigenlijk voor gebruiken dat niet scrambled tofu of omelet oid is? Ik heb geen tofu in huis en geen zin km het te halen, maar wil het wel proberen
Ik had het boek van Madeleine Olivia via pre-order besteld op bol.com, maar nu is het ineens pas beschikbaar vanaf de 15e? Terwijl ik op haar Insta zoveel mensen zie die het op de releasedag zelf binnen hadden.
Ik wou nog ‘goed’ doen door Amazon niet te steunen maar ja, …
Ik ben zelf dus heel benieuwd naar die vegan eierdooier die ik hierboven postte, en volgens mij gebruiken mensen het ook wel voor quiches, kan me wel voorstellen dat dat lekker is!
oh ja ik bedacht me inderdaad nog toen ik mijn bericht postte dat ik hoop dat het naar ei dooier smaakt en toch legde ik de link niet?? Ik ga m binnenkort proberen denk ik!
Heb ook al besloten dat ik binnenkort pasta met vegan roomsaus en kala namak ga maken, en misschien risotto