Inderdaad die mylkshakes OH my lord!
@anon86562306 Bekijk de Insta pagina van deer mama, dan zien je vriendinnen ook wat voor sfeer er hangt en wat er geserveerd wordt.
Inderdaad die mylkshakes OH my lord!
@anon86562306 Bekijk de Insta pagina van deer mama, dan zien je vriendinnen ook wat voor sfeer er hangt en wat er geserveerd wordt.
@Saturnus @Falafel @wompie @Kurisu
Ik ben de enige vegan en het is een vrijgezellenfeestje van een (zwangere) vriendin die totaaal niet van het vegan is. Volledig vegan wordt 100% zeker niet gewaardeerd, anders was ik ook al met die 2 gekomen inderdaad, vandaar de vraag naar vegan friendly ipv vegan.
Ik ben nu bij Bulls and Dogs terecht gekomen. Lees online dat hun als lactosevrije geadverteerde shakes vegan zijn en hun ‘100% vegetarian’ worsten waarschijnlijk ook, maar vind het raar dat op het hele menu dat niet zo wordt genoemd. Dus die ga ik even mailen.
Als jullie andere suggesties hebben nog, heel graag.
Ohh wat jammer dat ze niet all vegan willen gaan. Had over het vegan friendly heen gelezen.
Deze zijn toch helemaal niet plantaardig?
Ik ga morgen uiteten bij Spirit in Rotterdam en ik heb er zoo veel zin in! Er is een buffet met heel veel keuze en vrijwel alles is veganistisch
Aah zo. Ik heb niet het idee dat hun dog vegan is (zo uit m’n hoofd hoor, weet nog eens dat ik daar stond bij de filmhallen en ze het niet goed konden beantwoorden). Volgens mij heeft de burgerbar van Kranenborg een vegan burg (ism lisa goes vegan?)
Cannibale royale heeft een veg burger die ze vegan kunnen maken en een paar fijne bijgerechten. Maar wel veel vlees om je heen, dus houdt daar rekening mee.
Miss beiden niet Amerikaans genoeg? De Butcher heeft een vegan burger, maar hun milkshakes zijn sowieso niet vegan volgens mij.
Hi lieve mensen, ik wil van Orange Fit protein powder gaan kopen maar was benieuwd naar welke smaken jullie aanraden
Ik wel want het is vegan
Ik vind mango erg lekker! Heb de aardbei ook een keer geprobeerd en die vond ik wat minder lekker maar is ik hou sowieso niet zo van aardbeismaak. Op de website en de meeste winkels waar ze het verkopen kun je trouwens vaak een proefzakje voor één portie kopen, mocht je het eerst een keer willen uitproberen voor je een hele zak koopt
Ik heb net de Violife greek white block voor het eerst gebruikt. Ik vind het er niet zo smakelijk uitzien, het is net een blok kokosvet? Scheelt ook niet veel natuurlijk. En ben ik ergens anders in mijn recept uitgeschoten of is die greek white block best zout van zichzelf?
Ik vind het niet zo heel zout! En verder heb ik er ook gemixte gevoelens over, soms vind ik het heel lekker maar soms ook totaal niet, alleen kan ook niet stoppen met eten ofzo. Het idee dat het zoveel kokosvet is maakt het ook niet aantrekkelijker voor mij hahaha. Vind het wel lekker om gewoon beetje door mn salade te doen ofzo!
Ik heb het nu door een couscoussalade gebruikt, het is straks mijn lunch dus ik laat wel weten hoe ik het vond.
Ik heb deze week persoonlijke bonus op alpro bij de ap, 50% korting. Maar bij de dirk zijn ze 2 voor de prijs van 1 en die prijs ligt sowieso lager dus nog goedkoper
Edit: moet dan wel weer naar de ap voor de yoghurt want die s niet in de bonus bij de dirk
Oh EN vivera ook 2 voor de prijs van 1. Omg ik laf dirk
Misschien is deze vraag al eerder gesteld (sorry anders maar 4100 bladzijdes teruglezen is wat teveel van het goede). Ik eet bijna dagelijks kwark vanwege de eiwitten en daardoor is het vullend en ook lang vullend. Maar ben ook heel bewust bezig met meer plantaardig eten.
Weet iemand welke plantaardige ‘kwark’/yoghurt is een aanrader die in de buurt komt van kwark (qua structuur en voedzaamheid)??
Alpro go on zou ik zeggen.
Iemand enig idee of deze veel vet bevatten? Las dat er veel kokosolie gebruikt werd.
Dit is een van mijn favoriete vegan recepten, het is zo lekker met zulke bijzondere smaken!
Je bakt die tofu met gember, knoflook, ui en dan ook nog suiker en kokos water en zoute soja.
Ik serveer het altijd met gewokte paksoi en rijst :).
En na het opscheppen vd tofu nog een beetje vocht bij de restjes om meer saus te maken!
Edit: ik wil nu trouwens het kookboek ervan kopen. Heeft iemand hier een bosh kookboek?
Yes! Leuk Kookboek, vooral die chocolade taart
Nice!
Net bish bash bosh besteld (de Nederlandse versie) en ik had blijkbaar nog een cadeaukaart dus het voelt nu alsof het gratis was
Geen plantaardige kwark zoals je vraagt, maar heb je gedacht aan havermout? In dezelfde hoeveelheid havermout zitten meer eiwitten dan kwark (https://cronometer.com) en het vult goed.