Plantaardig/vegan eten

Het vegan ijs van de lidl met smaak pindakaas/hazelnoot is goedgekeurd! Beetje gekke structuur, maar smaak is goed aanwezig naar mijn mening. De smaken zijn verdeeld dus een kant is pindakaas en de andere kant hazelnootsmaak :drooling_face:.

1 like

wejoooooooooo

8 likes

Wow!!! Ik ga meteen naar de winkel!! :partying_face:

Maar 2e gratis is toch veel voordeliger?

1 like

Maar als je er 3 voor 4 euro koopt is het 1.33 per stuk, das cheap toch?
edit: Oh wacht ik ben niet helemaal, tweede gratis is 1.15 per stuk idd

Ja ik ben even mijn rekenvermogen kwijt, heb ook echt lang staan dubben in de winkel. Ik heb twee van die relatief nieuwe ‘no sugar added’ yoghurts gekocht in de smaak mango en kiwi. De zijn normaal 2 euro per bakje en nu probeer ik ze voor 3 euro. Ik ben dus weer in de bonus getrapt, haha. :joy:

haha ik heb ook twee pakken gekocht wel maar bij mijn ap is de ongezoet in groot pak suuuupervaak uitverkocht dus ik was blij dat het er uberhaupt was :")

1 like

Ik heb laatst bij mijn appie een doos ongezoete sojamelk (houdbaar) laten leveren, omdat ze die niet in het assortiment hebben. Dat kun je bij de servicebalie vragen! Krijg je wel een hele doos haha, was in mijn geval 8 stuks

2 likes

Gekocht bij de Intratuin (of all places!) n.a.v. een Instagram account die het tipte. Ze hebben nog meer smaken, maar ik ben hiervoor gegaan. Heel lekker! Alleen vind ik de laag chocolade eromheen persoonlijk wel iets te dik.

8 likes

De vegan spekreepjes gaan weg uit mijn ah :sob: hopelijk niet alle ah’s…

… van eigen merk? :scream:

WAT?! :scream:

Het vak bij mijn ah is leeg…

Ben je in de tussenliggende 12 minuten tussen je vorige post en deze naar de AH gesprint om te checken? :face_with_monocle:

5 likes

Haha, ik was toevallig net onderweg naar de supermarkt dus het moest gecheckt worden…

Ja die!! Bij de drie ahs waar ik vandaag was zijn ze compleet weg en komen ze niet terug :sob:

Neee rot op! Die zijn zo lekker! Wtf Albert Heijn.

1 like

Ah die waren bij mijn Appie ook al op! Hopelijk hebben ze gewoon even leveringsproblemen…

Snap soms ook niet dat producten weg moeten, maak gewoon het plantaardig(ere) schap gewoon groter. :devilish:

6 likes

bij mij stond er echt “dit gaat weg uit ons assortiment” :frowning: Normaliter als er leveringsproblemen zijn staat dat er wel

Kunnen we niet allemaal gaan klagen? petitie ofzo

1 like