Plantaardig/vegan eten

WAT?! :scream:

Het vak bij mijn ah is leeg…

Ben je in de tussenliggende 12 minuten tussen je vorige post en deze naar de AH gesprint om te checken? :face_with_monocle:

5 likes

Haha, ik was toevallig net onderweg naar de supermarkt dus het moest gecheckt worden…

Ja die!! Bij de drie ahs waar ik vandaag was zijn ze compleet weg en komen ze niet terug :sob:

Neee rot op! Die zijn zo lekker! Wtf Albert Heijn.

1 like

Ah die waren bij mijn Appie ook al op! Hopelijk hebben ze gewoon even leveringsproblemen…

Snap soms ook niet dat producten weg moeten, maak gewoon het plantaardig(ere) schap gewoon groter. :devilish:

6 likes

bij mij stond er echt ā€œdit gaat weg uit ons assortimentā€ :frowning: Normaliter als er leveringsproblemen zijn staat dat er wel

Kunnen we niet allemaal gaan klagen? petitie ofzo

1 like

Nooo dit maakt me boos. Die waren zo chill!!! Zijn er andere die erop lijken?

dvs heeft vegan spekblokjes, die heb ik nu maar meegenomen. Maar die gaan echt niet hetzelfde zijn en ze waren 2x zo duur (heb ze alleen meegenomen omdat er 35% korting op zat). Echt zo kut, ik kan echt geen vegan spek van 4eu per 150 gram betalen per week ;-;

de echte keyboard warrior die ik ben heeft direct AH gebericht op Messenger. ill let u guys know

13 likes

Bij mij waren die spekjes weken geleden al weg echt een gemis :(.

4 likes

gidverdomme dus het is alleen mijn stad!! Tijd om te verhuizen

Ah oke! Ja dat zou echt jammer zijn. M’n moeder had heel lief de dure van dvs meegenomen, maar die waren vega, zat ei in als ik het me goed herinner

oh shit je hebt gelijk, ik zie nu dat die blokjes die ik heb ook niet vegan zijn :frowning: Nou ja beter vega spek dan echt spek

1 like

WHUT! ik hoop het niet, bij mij is het schap wel al een paar dagen leeg en zag vandaag een bordje met binnenkort weer beschikbaar… hoop het maar want ik kan niet meer zonder :sob:

Nee he, ik vind ze ook zo lekker! Bij mij waren ze er vorige week ook niet.

Het schap was bij mij ook leeg :frowning:
maar waaaaarom zouden ze dat doen? Ze waren zo goed en volgens mij ook heel populair?