Nooo dit maakt me boos. Die waren zo chill!!! Zijn er andere die erop lijken?
dvs heeft vegan spekblokjes, die heb ik nu maar meegenomen. Maar die gaan echt niet hetzelfde zijn en ze waren 2x zo duur (heb ze alleen meegenomen omdat er 35% korting op zat). Echt zo kut, ik kan echt geen vegan spek van 4eu per 150 gram betalen per week ;-;
de echte keyboard warrior die ik ben heeft direct AH gebericht op Messenger. ill let u guys know
Bij mij waren die spekjes weken geleden al weg echt een gemis :(.
gidverdomme dus het is alleen mijn stad!! Tijd om te verhuizen
Ah oke! Ja dat zou echt jammer zijn. M’n moeder had heel lief de dure van dvs meegenomen, maar die waren vega, zat ei in als ik het me goed herinner
oh shit je hebt gelijk, ik zie nu dat die blokjes die ik heb ook niet vegan zijn Nou ja beter vega spek dan echt spek
WHUT! ik hoop het niet, bij mij is het schap wel al een paar dagen leeg en zag vandaag een bordje met binnenkort weer beschikbaar… hoop het maar want ik kan niet meer zonder
Nee he, ik vind ze ook zo lekker! Bij mij waren ze er vorige week ook niet.
Het schap was bij mij ook leeg
maar waaaaarom zouden ze dat doen? Ze waren zo goed en volgens mij ook heel populair?
Zelfde reden waarom ze de filet als van kip wegdoen:
Ik heb laatst op aanraden van iemand in dit topic rendang met jackfruit gegeten en dat was echt megalekker. Ik heb het wel op de luie manier gemaakt, dus een currypasta gebruikt (Samasaya curry rendang). Gewoon het receptje aangehouden en het stoofvlees vervangen voor jackfruit.
Nu al zin in m’n carnavalsontbijt met de vegan worstenbroodjes van Keilekker!
Vegan worstenbroodjes?
Waar ik carnaval vier hebben ze niet eens vegetarische snacks
Ja zitten in Den Bosch, maar hebben meer verkooppunten!
@Phoebs @DoeMaar de vegan worstenbroodjes van keilekker zijn echt GEWELDIG. Ik heb ze tegenwoordig standaard in de vriezer liggen.
Picnic heeft ze.
Bij de hockeyclub schijnbaar