Huh waarom niet
Ik schaam me dan, en nu je het zo zegt schaam ik me dat ik me schaam. Haha!
Bij de Dirk hoef je je echt geen zorgen te maken! Ik heb wel eens iemand gezien met een boodschappenkar ramvol Dubbel Friss pakken, no shame in their game.
Plus die op Goudsesingel heeft een zelfscan die bijna niemand snapt en gebruikt dus ik ben zo de deur uit met mijn armen vol Vivera burgers of Alpro pakken
Ik heb gister ook iets van 10 pakjes vivera gehaald, niemand keek me raar aan. Gewoon lekker kopen!
Oh nee zeg schaam je niet, het is de Dirk maar hĂ©. En niemand weet toch voor wie je het allemaal koopt, mocht dat nog meespelen. Maar echt i donât care, no shame etc. Een euro per pak! Dief van je eigen portemonnee als je het niet doet meit
Heeft er iemand ooit wat van bianca zapatka haar site gemaakt? Haar gerechten, en vooral baksels, zien er altijd zo mooi uit
Ja dit heb ik gemaakt een keer
Zo lekker! Ze heeft fijne recepten.
Klinkt goed! Haar fotoâs zien er echt te mooi uit om waar te zijn haha. En geen cashew cheesecake
De verdwenen AH-spekjes waren er vandaag ineens weer bij mijn Appie!
Ik was gisteren bij de Dirk om even Alpro en Vivera in te slaan en toen ik naar de kassa ging zag ik dat de vrouw voor mij twaalf pakken Vivera (plant) had en dan nog wat pakken Alpro. Met zân tweeĂ«n hadden we heel die band volgelegd met plantaardige producten, ik werd er helemaal blij van, alsof we hoewel we elkaar niet kenden allebei lid waren van één of andere community
Ik heb de beyond meat sausages gekocht maar ik heb geen idee wat ik er eigenlijk mee moet?? heeft iemand een hot tip? Ik hou echt niet van avg maar wil ze wel in hun optimale vorm proberen.
Also ik ben er semi bang voor want ik vond de beyond burger en incredible burger echt helemaal niks omdat het zo op vlees leek. Maar ik doe dit voor mn (vleesetende) boi die wel weg was van die burgers en worst heel erg mist
Misschien bij een stamppot met jus?
Wel een goed idee maar daar houdt mân vriend dan weer totaal niet van :â)
Broodje worst? Zoals die in Duitsland gegeten worden? Niet die slappe knakworst zoals in Nederland.
Ik vind eigenlijk alles wat lekker is goed met gebakken/ oven aardappeltjes, maar he dat is mijn verslavingđ
Ik was van de week bij de Dirk en alle Vivera was op, maar de plus heeft deze week ook alle Vivera voor âŹ1! Heb 7 pakjes gekocht
Ik maak heel vaak haar tomatenrisotto. <3 Met violife greek dinges en spinazie.
Haha ik ben ook 2 keer speciaal naar de Dirk gegaan maar er waren nog maar 2 soorten die ik niet lekker vond. Ook vanmorgen naar de plus gegaan, 12 pakjes gekocht⊠de carriÚre zei dat het eigenlijk maar Max 5 per klant was maar dat ze lekker deed alsof ze het niet zag
Ah vet lief! Bij mij zeiden ze er ook niks van, maar misschien verschilt het ook nog per filiaal of er een limiet op zit