Plantaardig/vegan eten

Ohh thanks!

Je kunt ze online bestellen via hun website en laten bezorgen (overal) of ophalen (In Oeteldonk of Dommelbaorzedurp :stuck_out_tongue: helaas niet in Kruikenstad voor zover ik weet maar voor mij zijn ze de rit meer dan waard)

1 like

Bakkerij Van Iersel heeft ze ook!

2 likes

Idd via picnic. Ik vond ze niet zo, maar ik denk dat ik gewoon niet zo dol ben op worstenbroodjes? Ik heb het denk ik nooit gegeten, omdat ik al jong vegetarier werd en er niet eens een vega versie van was.

Mijn vriend vond ze lekkerder dan normale en mijn vader had niet eens door dat hij geen vlees at :raised_hands:

1 like

Ze smaken echt exact hetzelfde als worstenbroodjes met vlees. Als je dat lekker vindt, zullen deze iig goed bevallen.
Ik had ze toevallig vandaag weer en vind ze heel lekker.

1 like

Gaan er nog mensen naar veggie world aankomend weekend trouwens? Ik ga met drie vegetariërs, ben benieuwd.

1 like

Vanaf vandaag bij de Dirk van den Broek: Vivera en Alpro voor 1 euro per stuk!

5 likes

Ik denk dat ik/vegans te verwend zijn geworden haha. Eigenlijk kende ik alles al, dus het enige voordeel was nu dat ik het daar kon kopen IPV online. Ik was bij het praatje van Lobke, maar toen dat was afgelopen (rond 11:30) was het super druk, rijen overal… Ik ben vorig jaar naar die in London geweest, daar was het een stuk rustiger, je kreeg keer gratis dingen en er stonden veel meer kramen. Ik denk dat het voor vegetariërs/beginnende vegans leuker is. Dus een beetje mixed feelings, denk niet dat ik volgend jaar weer ga.

2 likes

Ik heb me echt misdragen in de Dirk. Ik heb voor iets van vijftien euro Alpro gekocht en twee x vivera. Maar het is zo lekker allemaal. En nu ik geen keto meer doe ff kan ik dit allemaal weer eten :yum:

Kijk ze shinen

18 likes

Ik durf nooit zo veel in 1x te halen :flushed:

Ik heb ook 7 pakjes vivera gehaald!!
Had gister m’n vriezer opgeruimd en nu weer volgestouwd :smiley:

Huh waarom niet

Ik schaam me dan, en nu je het zo zegt schaam ik me dat ik me schaam. Haha! :joy:

Bij de Dirk hoef je je echt geen zorgen te maken! Ik heb wel eens iemand gezien met een boodschappenkar ramvol Dubbel Friss pakken, no shame in their game.

Plus die op Goudsesingel heeft een zelfscan die bijna niemand snapt en gebruikt dus ik ben zo de deur uit met mijn armen vol Vivera burgers of Alpro pakken :joy:

2 likes

Ik heb gister ook iets van 10 pakjes vivera gehaald, niemand keek me raar aan. Gewoon lekker kopen!

1 like

Oh nee zeg schaam je niet, het is de Dirk maar hé. En niemand weet toch voor wie je het allemaal koopt, mocht dat nog meespelen. Maar echt i don’t care, no shame etc. Een euro per pak! Dief van je eigen portemonnee als je het niet doet meit

1 like

Heeft er iemand ooit wat van bianca zapatka haar site gemaakt? Haar gerechten, en vooral baksels, zien er altijd zo mooi uit

Ja dit heb ik gemaakt een keer

Zo lekker! Ze heeft fijne recepten.

2 likes

Klinkt goed! Haar foto’s zien er echt te mooi uit om waar te zijn haha. En geen cashew cheesecake :heart:

1 like

De verdwenen AH-spekjes waren er vandaag ineens weer bij mijn Appie!

3 likes