Ik was gisteren bij de Dirk om even Alpro en Vivera in te slaan en toen ik naar de kassa ging zag ik dat de vrouw voor mij twaalf pakken Vivera (plant) had en dan nog wat pakken Alpro. Met z’n tweeën hadden we heel die band volgelegd met plantaardige producten, ik werd er helemaal blij van, alsof we hoewel we elkaar niet kenden allebei lid waren van één of andere community
Ik heb de beyond meat sausages gekocht maar ik heb geen idee wat ik er eigenlijk mee moet?? heeft iemand een hot tip? Ik hou echt niet van avg maar wil ze wel in hun optimale vorm proberen.
Also ik ben er semi bang voor want ik vond de beyond burger en incredible burger echt helemaal niks omdat het zo op vlees leek. Maar ik doe dit voor mn (vleesetende) boi die wel weg was van die burgers en worst heel erg mist
Misschien bij een stamppot met jus?
Wel een goed idee maar daar houdt m’n vriend dan weer totaal niet van :’)
Broodje worst? Zoals die in Duitsland gegeten worden? Niet die slappe knakworst zoals in Nederland.
Ik vind eigenlijk alles wat lekker is goed met gebakken/ oven aardappeltjes, maar he dat is mijn verslaving😂
Ik was van de week bij de Dirk en alle Vivera was op, maar de plus heeft deze week ook alle Vivera voor €1! Heb 7 pakjes gekocht
Ik maak heel vaak haar tomatenrisotto. <3 Met violife greek dinges en spinazie.
Haha ik ben ook 2 keer speciaal naar de Dirk gegaan maar er waren nog maar 2 soorten die ik niet lekker vond. Ook vanmorgen naar de plus gegaan, 12 pakjes gekocht… de carrière zei dat het eigenlijk maar Max 5 per klant was maar dat ze lekker deed alsof ze het niet zag
Ah vet lief! Bij mij zeiden ze er ook niks van, maar misschien verschilt het ook nog per filiaal of er een limiet op zit
living the dream jij
EN JIJ KAN OOK THE DREAM LIVEN!!
Bij coop is ook alle vivera €1!
haha love dit enthousiasme. Hoe waren ze??
Vandaag gehaktballen gemaakt van Naturli. Echt lekker!

Ik heb net (geïnspireerd door @Kurisu) de nieuwe vegan chorizo van Garden Gourmet gekocht, ben heel benieuwd. Chorizo is één van de dingen die ik echt wel mis, dus hoop dat dit de cravings een beetje kan stillen. Was nu €2,80 in plaats van €4,00 bij de AH dus durfde het wel aan
Prima! Niet zo vies sappig als die burger. Maar coleslaw en pickled onions maken alles goed tbh
Ik vond de beyond meat worsten prima te eten en redelijk realistisch. 7.5 op de schaal van goede oplichter.
Heeft er iemand een tip voor een plantaardige boter zonder palmvet? Ik ken het zwarte kuipje voor op brood, maar zoek zo’n harde variant zeg maar ook voor te bakken etc. Alles hier in de supermarkt is dan met palmvet of palmolie en dat wil ik liever ook zo veel mogelijk mijden.