Plantaardig/vegan eten

EINDELIJK OAT FRAICHE YESSSS

4 likes

OMG nu moet ik naar de ah

2 likes

ken je deze ook? ik gebruik deze voor taarten en koekjes (oa shortbread) en het heeft echt een boterige smaak. Er zit wel zout in dus die laat ik dan verder weg uit het recept

3 likes

@Banananana’s advies volgen en dan deze taart maken. Dit is echte de beste makkelijke taart ooit!

FYI Albert Heijn heeft maanzaad uit het assortiment gehaald. -.-

4 likes

Ik heb laatst de ‘lange’ versie van die worstjes gekocht en ik vond ze echt lekker! Hoe was die tonijn?

Omg ze hadden zoveel nieuw. Vegan Activia, danone, kokos en haver yoghurt van Alpro, nieuwe verse plantaardige melk wiehoeee

7 likes

Chilll! Ze schijnen ook veel nieuws te hebben van AH eigen merk.

Schrijf je reviews van de producten die je hebt gekocht? :smirk:

4 likes

Ik heb Alpro creamy gekarameliseerde amandelmelk gekocht, heel lekker! Super romig en lekker zoet. Heb er nu ijskoffie mee gemaakt.

5 likes

Nee ken ik niet. Klinkt goed! Kan ik die straks ook ergens in een fysieke supermarkt vinden? Google geeft me alleen maar webshops namelijk :wink:

Ik ben zoo blij al met die danio! M’n vriend at altijd die straciatella en was er al wel mee gestopt maar nu kan die dit eten :smiley:

2 likes

Deze hebben ze bij (mijn) jumbo! Ik heb ook veel andere plantaardige boters gebruikt maar deze is echt by far de beste, je gebak smaakt alsof er roomboter in zit

1 like

omg mn bbys samen

9 likes

Wat leuk om te horen! :blush: Ga hem zelf vanavond ook maken denk ik!

Hoe was die chorizo?

Best wel goed! Ik vond de structuur heel geslaagd maar de smaak had sterker gemogen, was vrij beetje flauwtjes voor iets wat op chorizo moet lijken. Ik had hem nu in z’n geheel op een broodje maar zou hem volgende keer in stukjes snijden en bakken met wat extra paprika- en chilipoeder en zout denk ik. Ik vind m behoorlijk duur maar in de aanbieding zou ik hem zeker opnieuw kopen

3 likes

ok bedankt! Ik wil graag nog een keer chorizo a la sidra maken, ga me er een keer aan wagen met deze!

1 like

Ik heb hem gebruikt in paella, maar vond het tegenvallen! Vrij weinig smaak om chorizo te zijn (mocht gerust 10x zo pittig) en die typische vleesvervanger smaak.

1 like

Ohh wil je laten weten hoe het geworden is?

1 like

Ja zal ik doen :smiley:

1 like

Ooeh ja die wil ik ook nog proberen!

De tonijn heb ik gegeten in een pastasalade. Ik had het los geproefd en dat was zoooo vies. Maar in de pasta was wel ok, had eigenlijk niet bijzonder veel smaak, maar wel een ok structuur. En een makkelijke manier om eiwitten binnen te krijgen. Weet niet of ik het het geld waard vind. Haha niet echt een eenduidig antwoord :joy: