Plantaardig/vegan eten

Deze schnitzel is ook mega lekker bij Japanse curry :heart:

4 likes

Hebben jullie nog tips voor vegan Instagram accounts die lijken op die van EarthlingEd?

Heb je een recept voor Japanse curry?

In het algemeen mensen nog tips voor lekkere recepten met veel groenten die juist wat langer duren? Sta nu graag wat langer in de keuken.

Ik eet vandaag: Vegan rendang van jackfruit #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1192506

Dankje die Japanse curry klinkt echt top en ga ik zeker maken. Wat voor aardappels gebruik jij ervoor? Gewoon vastkokende?

Eh van die kleintjes van de lidl, werkt prima

Poging 2: goed geslaagd. Is al veel dikker en smaakt romiger.
Note to self: volgende iteratie de melk niet met een garde roeren (om bubbels te voorkomen)

6 likes

Heeft iemand nog een gemakkelijk recept om iets te bakken?

Meestal maak ik bananenbrood of brownie, maar heb wel eens zin om iets anders te maken.

Citroen maanzaadcake

2 likes

@NoyraSoturi ik heb gisteren je dahl gemaakt! Wel met groene linzen, pompoen en garam massala erbij en wat minder wortel.
Toen het klaar was liet ik m’n vriend proeven en hij vond het, net als ik, echt heerlijk!! Enige jammere is dat ik dacht dat het vast wel 4 porties waren maar we hebben alles op :’).
Dankjewel! Ik wilde al zo lang dahl maken en nu kan dat eindelijk :smiley:

6 likes

Nieuwe producten bij AH!

26 likes

EINDELIJK OAT FRAICHE YESSSS

4 likes

OMG nu moet ik naar de ah

2 likes

ken je deze ook? ik gebruik deze voor taarten en koekjes (oa shortbread) en het heeft echt een boterige smaak. Er zit wel zout in dus die laat ik dan verder weg uit het recept

3 likes

@Banananana’s advies volgen en dan deze taart maken. Dit is echte de beste makkelijke taart ooit!

FYI Albert Heijn heeft maanzaad uit het assortiment gehaald. -.-

4 likes

Ik heb laatst de ‘lange’ versie van die worstjes gekocht en ik vond ze echt lekker! Hoe was die tonijn?

Omg ze hadden zoveel nieuw. Vegan Activia, danone, kokos en haver yoghurt van Alpro, nieuwe verse plantaardige melk wiehoeee

7 likes

Chilll! Ze schijnen ook veel nieuws te hebben van AH eigen merk.

Schrijf je reviews van de producten die je hebt gekocht? :smirk:

4 likes

Ik heb Alpro creamy gekarameliseerde amandelmelk gekocht, heel lekker! Super romig en lekker zoet. Heb er nu ijskoffie mee gemaakt.

5 likes

Nee ken ik niet. Klinkt goed! Kan ik die straks ook ergens in een fysieke supermarkt vinden? Google geeft me alleen maar webshops namelijk :wink: