Plantaardig/vegan eten

Ik ben zoo blij al met die danio! M’n vriend at altijd die straciatella en was er al wel mee gestopt maar nu kan die dit eten :smiley:

2 likes

Deze hebben ze bij (mijn) jumbo! Ik heb ook veel andere plantaardige boters gebruikt maar deze is echt by far de beste, je gebak smaakt alsof er roomboter in zit

1 like

omg mn bbys samen

9 likes

Wat leuk om te horen! :blush: Ga hem zelf vanavond ook maken denk ik!

Hoe was die chorizo?

Best wel goed! Ik vond de structuur heel geslaagd maar de smaak had sterker gemogen, was vrij beetje flauwtjes voor iets wat op chorizo moet lijken. Ik had hem nu in z’n geheel op een broodje maar zou hem volgende keer in stukjes snijden en bakken met wat extra paprika- en chilipoeder en zout denk ik. Ik vind m behoorlijk duur maar in de aanbieding zou ik hem zeker opnieuw kopen

3 likes

ok bedankt! Ik wil graag nog een keer chorizo a la sidra maken, ga me er een keer aan wagen met deze!

1 like

Ik heb hem gebruikt in paella, maar vond het tegenvallen! Vrij weinig smaak om chorizo te zijn (mocht gerust 10x zo pittig) en die typische vleesvervanger smaak.

1 like

Ohh wil je laten weten hoe het geworden is?

1 like

Ja zal ik doen :smiley:

1 like

Ooeh ja die wil ik ook nog proberen!

De tonijn heb ik gegeten in een pastasalade. Ik had het los geproefd en dat was zoooo vies. Maar in de pasta was wel ok, had eigenlijk niet bijzonder veel smaak, maar wel een ok structuur. En een makkelijke manier om eiwitten binnen te krijgen. Weet niet of ik het het geld waard vind. Haha niet echt een eenduidig antwoord :joy:

Had hem ook in z’n geheel gebakken. Zou volgende keer plakjes bakken. En had hem steviger en sterker van smaak verwacht, maar wel lekker

1 like

Ik heb de spreads van Oatly gehad op een cracker en vond ze heel lekker. Je proeft de smaken goed (ik heb knoflook en komkommer en tomaat en basilicum) en de textuur is heel fijn. Zeker een aanrader! Zou het 9/10 geven.

De vegan danio straciatella is gewoon hemels. Echt 10/10

8 likes

Wat fijn dat die op cocosbasis is. :smiley:

1 like

Ik heb de Danio straciatella ook geprobeerd, heel lekker, en inderdaad op kokosbasis! Wel een beetje duur :grimacing: Mijn AH heeft ineens zo veel nieuwe vegan producten, ook de vanillekwark van Alpro, ik ben helemaal blij!

1 like

Lisagoesvegan heeft een “fluffy bananenbrood” recept dat heel makkelijk is!

1 like

en je kan ze altijd nog invriezen voor nicecream of om elke smoothie 10x beter te maken!!
wel invriezen in halfjes zonder schil dan

1 like

Ik heb de oatly komkommer knoflook spread en ik vind hem lekker! Niet heel veel smaak maar het smaakt wel echt precies zoals niet vegan roomkaas.

5 likes

Jongens ik heb vanavond quiche gemaakt met de vulling op basis van kikkererwtenmeel en het is écht heel lekker!

Ik heb dit recept gebruikt voor het kikkererwtenmengsel:

Verder gewoon m’n standaard quichedeeg en als vulling rulstukjes en spinazie. 10/10 would recommend

9 likes

Gewoon Vegan heeft zo’n beetje al het nieuwe AH-spul getest!

Ik heb zelf die Danio met mango-lime-smaak gehad en die vond ik ook superlekker! Maar wat een kleine bakjes ><

8 likes