Wanneer eindelijk eens een vegan baksel niet uit elkaar valt!!! Banana carrot cake met sojayoghurt

Eierwikkels? De folie om paaseitjes?
oh wow ik wist niet eens dat dit bestond! Kan je ze niet weggeven ofzo?
Thanks, die ziet er goed uit. Ga ik eens proberen!
Om een kiwi?
Een aardappel zou kunnen? Die kan tegen heet water en heeft de goede vorm?
Heeft iemand een tried, tested and approved recept voor een lekkere kikkererwtenomelet? Ik heb net geprobeerd om ze te maken adhv Erin Irelands insta, maar ze bleven kleven aan mijn pan en het was quasi onmogelijk om ze op elkaar te āfoldenā. Terwijl ze er bij haar perfect uitzien!
Zij gebruikt enkel 1/2 cup kikkererwtenmeel en 1 cup water.
Laat je het beslag wel rusten? Ik doe meestal een 1 op 1 verhouding maar het beslag moet wel minimaal 20 minuten gewoon staan.
Oei ik heb vanavond kikkererwten tortilla op de planning staanā¦
Oh, goede tip, probeer ik volgende keer! Maakt dat zoveel verschil?
Hopelijk lukt de tortilla beter dan mijn omelet, of ja roerei haha.
Yep, het meel absorbeert meer water en wordt meer een geheel.
Heeft er iemand nog een goed recept voor een vegan paasbrood? Heb me er twee keer aan gewaagd maar vond ze niet super.
Ik gebruik altijd het recept uit het kookboek van Lisa Goes Vegan en die mislukt nooit! Ik weet alleen niet of daar een foto van mag posten. Bij dat recept moet nog wel een theelepel bakpoeder en wat edelgistvlokken door het beslag (plus eventueel kruiden die je lekker vindt). En inderdaad even laten rusten voor je gaat bakken. Succes!
Ik heb ām nooit geprobeerd, maar deze staat op mijn lijstje om nog eens te maken: https://vegetus.nl/feeststol/
Ik vind dat sowieso een fijne website! Heb er al meer recepten van gemaakt en ze pakken altijd goed uit. Ze gebruikt vaak ook makkelijk verkrijgbare ingrediƫnten
Ik heb mijn recept hier geplaatst btw.
Ik weet niet of het bij alle ahās zo is, maar bij mij (en alle andere ahās in mijn stad) gaat de houdbare alpro uit t assortiment! Sommige winkels hebben zelfs verpakkingen voor 50cent
Dank je! Maar ik vind deze erg erg droog uitzien #stolsnol. Ik ga denk ik een ander recept gebruiken, en dan boter ipv kokosolie gebruiken. @Kurisu gaan alle smaken eruit? Hebben ze geen nieuwe verpakkingen trouwens, misschien daarom?
Huuuuh??? Alle houdbare producten?
En @london bij ons gaat alles eruit! Alle smaken, desserts, ijskoffie, amandel, echt alles. Maar ik weet dus niet of dat alleen mijn stad is. Ze hadden ook de vegan spekjes bij alleen mijn stad eruit gehaald geloof ik
Ja hier ook, of in ieder geval lag er veel met 35% korting! Ik stond er totaal niet bij stil dat dit misschien een slecht teken was, dacht alleen āoh chill even wat extra pakken meenemenā Zou AH met eigen merk producten komen ofzo?