Ik ga echt stuk om de verpakking
Ik heb net zo’n potje Gü Free From op, die met de citroencheesecakesmaak. Zo lekker en eindelijk een dessert dat niet zo zoet is! Al vind ik het niet echt cheesecakeachtig van structuur, meer een crumble oid. Alleen jammer dat het zo duur is.
Oh, en hier in België hebben we die Oatly haverspreads niet.
Ik ga aankomende zaterdag eten bij mijn schoonfamilie en ik zou het toetje maken/meenemen. Ik wil graag iets maken wat niet al te moeilijk is aangezien ik geen ster in de keuken ben, maar wel indruk maakt! + ik moet er zo een 50 minuten mee reizen
Sofie Senden heeft op haar youtubekanaal een recept voor vegan tiramisu. Ik heb het nooit gemaakt, maar volgens mij is het makkelijk te maken!
ik lees wel eens hier dat mensen niet goed tegen soja kunnen, maar waar merken zij/jullie/diegenen dat aan?
Kennen/volgen jullie nog andere vegan youtubers die Aziatisch zijn of gewoon POC in het algemeen? Ik ben een beetje de typische white gurl vegan joetjoeber beu gezien en ik vind 3/4 van hun recepten ook niet zo spannend of vernieuwend meer.
Ik kijk graag naar Sweet Potato Soul bv.
Veganricha? Niet echt een youtuber (geen vlogs maar receptenfilmpjes), wel superlekkere indische gerechten.
Haar gerechten zijn zooo chill en fool-proof. Ik vind one Arab vegan ook fijn, ik volg haar recepten niet 1-op-1 maar vind het leuk om wat inspiratie op te doen.
Cheap Lazy Vegan maakt veel Aziatische (stijl) gerechten!
Ja, haar volgde ik al. Voor mij een van de leukste vegan YT’ers.
Vegan Richa en one Arab vegan ben ik nu beginnen volgen via bloglovin!
The Viet Vegan misschien?
Ik vind Rachel Ama en PickUpLimes heel leuk, verder volg ik RainbowPlantLife, Lisa Kitahara en Mary’s Test Kitchen maar ik kijk niet super veel van hun video’s. Hitomi Mochizuki vind ik ook fijn om naar te kijken maar zij maakt niet alleen maar receptvideo’s.
Super, PUL volgde ik al maar de andere namen ben ik nu ook beginnen volgen. En inderdaad, @visual, heel fijne video’s om naar te kijken!
Sukkari Life. Woont in Saudi-Arabië en maakt hele mooie vlogs (ook over het land) en receptvideo’s.
Ik wil alleen even zeggen dat ik deze zo lekker vind. En I’ve said it before, I’ll say it again: ijskoffie met alpro vanille is echt mega lekker
Ken je Kicki Yang Zhang al? Zij uploadt nu geloof ik niet meer, maar ze heeft veel fijne vegan kookfilmpjes en daarnaast ook veel andere leuke dingen (schilderen en zo).
Ik ben opzoek naar een bananenbrood recept, maar kan alleen herinneren dat de maakster bleef herhalen dat je ABSOLUUT niet van haar recept kon afwijken - het waren de perfecte ingrediënten/verhoudingen etc…
Volgens mij was het een Amerikaanse blog.
Mocht er geen belletje rinkelen, ben ik anders ook wel benieuwd naar jullie favo recept.
Nee, kende ik niet. Zo te zien wel veel what I eat in a day-filmpjes haha, het is wat minder op eten gericht.
@Hola
Ik gebruik het recept van Lisa goes Vegan als basisrecept! Het komt er altijd lekker uit en het is niet zo’n zware blok deeg als bij sommige andere recepten.
Weten jullie toevallig welke vegan roomkaas geschikt is om te gebruiken in een (gebakken) cheesecake?
Ik lees overal dat Tofutti echt het beste is, maar die is helaas nergens verkrijgbaar. Violife schijnt niet te werken, maar zou die van Oatly bijvoorbeeld wat zijn?
Ik zie ook veel recepten met alpro go on ipv roomkaas, kan dat ook? Ik weet niet welk recept je hebt