Ah wat balen! Kokosyoghurt is in principe goed zelf te maken (en als je dat doet ook vrij goedkoop), ik vond het alleen lastig om goed te timen met nieuwe bijmaken. Maar dat was ook wel gewoon gebrek aan discipline denk ik haha. Ik weet niet hoe streng je vegan bent, want er bestaat wel lactosevrije yoghurt toch? Verder is alles inderdaad gewoon duur
âgelukkigâ maar 80/20 vegan, denk dat ik maar overstap op lactosevrije yoghurt en die kokosyoghurt van de lidl
Van Alpro is er ook haveryoghurt die is idd ook wel duur maar nu bij de plus 50% kortingâŠsorry heb je misschien niks aanđ
Vaak zijn er wel acties, dus misschien groots inslaan? Nu is er bij de plus bijv. de kokosyoghurt en havermout yoghurt van Alpro voor 1,50.
Misschien een stomme vraag, maar ik heb bij de toko (amazing oriental) een mix van tempé en tofu gebakken in sambalolie afgehaald. Nu wilde ik dit ook thuis maken. Heeft iemand enig idee hoe je dit klaarmaakt? Het is pittig, maar ook weer zoet.
Ik heb nog niet alle reacties gelezen maar bij mijn jumbo verkopen ze SimplyV, die is denk ik heel geschikt voor een cheesecake! Wel duur grapje als je daar meerdere kuipjes van nodig hebt⊠ik gebruik m voor roomkaasfrosting voor worteltaart
Thanks!
Ik had nu Soyananda gebruikt en dat werkte ook heel goed (ook een dure grap trouwens, bijna vier euro per kuipje ).
Oh ja dat merk gebruik ik ook graag! Ja zuur dat het zo duur is
Ik ga volgende week weer mn worteltaart maken voor een verjaardag, nu al zin in
Oeh lekker! Welk recept gebruik je?
deze maar dan gewoon bloem ipv glutenvrij meel.
en pecannoten ipv walnoten
Deze brownies gisteren gemaakt, zo lekker! Beste vegan brownierecept wat ik tot nu toe geprobeerd heb!
@macchiato Nice, ik heb hem opgeslagen om ook eens te proberen! Recepten die glutenvrij zijn skip ik vaak bij voorbaat al omdat ik dat dan associeer met van die raw vegan onzin, maar dat is ook wel een beetje kortzichtig van me, want verder ziet dit er als een prima recept uit!
@sunflowers Oeh die heb ik toevallig zondag ook gemaakt! Echt heel lekker inderdaad. Ik had ook nog eens met glutenvrij meel gebruikt (oke lekker tegenstrijdig met wat ik hierboven zei, maar dat was omdat het onder andere voor mijn zusje was die geen fodmaps mag eten) en ze waren echt perfect!
Top he!! Dit recept ga ik nog heeel vaak maken denk ik haha.
Alle yoghurt van Alpro is op basis van soja. Er zit maar een paar procent van de havermout, amandel of kokos in.
Nee ik verwijs naar de nieuwe, die âabsolutely oatsâ en die kokosvariant. Daar zit geen soya in, denk vandaar dat ze normaal gesproken ook 3 euro zijn.
Ahhh, dat heb ik helemaal gemist. Mooi dat ze dat nu ook hebben.
Bedoel je misschien sambal goreng tempeh/tahoe? Ik heb geen recept, maar misschien makkelijker zoeken als je weet hoe het heet
Zijn deze nieuw? Ik kocht ze bij de jumbo en echt een tip! Mijn vriend liet me serieus checken of ik niet po gewoon kip had gekocht
Is dit filet of moet dit op kippenpootjes lijken?
Nee, echt filet wel. Eigenlijk zoals die van de dvs maar dan veul lekkerder!