Jammer haha het leek me al heel knap dat ze kippenpootjes hadden nagemaaktđ
Ik heb het geprobeerd en vond het echt niet lekker eerste vleesvervanger die ik niet op kon eten (en meestal vind ik ze allemaal lekker)
Ja, ik. Heb het een keer als soort vegetarisch gehakt in de spaghetti gebruikt, zoals op die tomaat verpakking. En dat vond ik niet lekker, te overheersend ofzo
Ik heb er ook regelmatig een salade mee gemaakt en dat vind ik heel lekker. https://catering.ilovesla.com/collections/catering-trays/products/greek-gyros-tray-vegan
Heb het ook eens in een andere salade gehad met vegan feta, avocado, champignongs, olijven etc. Was ook heel lekker. Maar ik houd wel van die structuur en smaak ook.
Ik vond het echt niet lekker en smaken naar natte champignonsđ
Heb vandaag vegan sloppy joes gemaakt en was echt lekker. Heb gewoon het recept van appie gevolgd alleen met de vegan gehakt
Ik heb dit gegeten gisteren/vandaag, echt lekker! Al had ik geen snijbiet want dat kon ik even niet vinden in de winkels haha
Weet iemand of er ergens vegan digestives met chocola worden verkocht? Zijn echt mân lievelingskoekjes normaal en ik mis ze echt. Digestives zijn vaak wel vegan, en pure chocola ook, maar in alle digestives met chocola lijkt melk(vet) of iets dergelijks te zitten. Zo jammer!
Ben ze niet tegengekomen nog. Is digestives in gesmolten vegan choco dopen een optie?
Op zich wel ja, heb ze ook wel eens besmeerd met vegan ganache en dat was ook lekker! Tis alleen wel mân favoriete comfortsnack als ik iets lekkers wil terwijl ik druk ben met werk ofzo dus dan zijn kant en klare toch net wat fijner! In de UK zijn die van Tesco huismerk vegan bijv, had de hoop dat dat in NL ergens misschien ook zo was
kan je die dan niet eens bestellen online, dan kan je ze in bulk kopen. Koekjes blijven ttoch wel voor altijd goed
Ja misschien wel! Al betekent dit waarschijnlijk dat ik ze ongeacht de hoeveelheid binnen een week op heb, dus misschien niet geheel verstandig haha.
Yesssssss! Dit was ook altijd mijn lievelingsaoli. Heeft iemand dit al gezien/geproefd?
Joa is lekker!!!
ja ik! vorige week ontdekt. vind hem een beetje matig, de structuur is zo jell-o en daar houd ik niet zo van. smaak wel ok.
Jell-o in vergelijking met de non vegan versie van dat merk? Of in het algemeen?
In het algemeen, de non-vegan versie heb ik nooit geprobeerd
Non vegan is ook beetje jello vind ik dus dan is t een goeie dupe
Vind hem ook lekker!
Omg mijn leven zou echt compleet zijn. Volgende week een bbq, dus ik weet wel wat ik voor die tijd moet scoren
Ook wel een goed teken dat veel mensen dit willen proberen! Hopelijk koopt de AH nu meer in en heb je 'm de volgende keer wel