In de UK hebben ze ook Nakd gingerbread, super lekker!
Bij de Holland en Barrett ligt die ook gewoon, mega lekker idd!
Een dezer dagen deze aan de test onderwerpen. Heb de laatste tijd echt kokosnoot cravings dus deze had mân voorkeur nu! Op de foto zie je ook zeewier en avocado en edamame want ik ga vanavond een sushibowl/pokebowl maken met de Ikea plantaardig alternatief voor vis eitjes dus daar volgt sowieso fotoâs en een review van
Ik vind die smaak heel lekker! Doet me denken aan de Bâtween reepjes met kokos van vroeger. En ben echt benieuwd naar je kaviaar!
Haha waarom moet ik ze nog testen als jij ze allemaal al hebt getest!! Haha
Hahaha niet alles. Ik heb deze gehad:
TREK:
- Trek Cocoa Coconut
- Trek Banana
NAKD:
- Bakewell tart
- Pecan pie
- Strawberry crunch
- Apple crunch
- Iets met noten⊠peanut bar of zo? Weet de naam niet.
- Blueberry muffin
- Carrot cake
Oké ik ben nog heel benieuwd naar
- trek Cocoa oat
- trek Cocoa Coconut oat (nu gekocht)
- Cliff chocolate almond fudge
- Cliff white chcolate macadamia
- Cliff crunchy Peanut Butter
- Nakd Peanut delight
Echt leuk als je lang vegan eet hoe je smaak dan verandert. En ik moest sommige smaken ff opzoeken maar kijk hoeveel soorten Cliff eigenlijk heeft https://shop.clifbar.com/CLIF/c/ClifBar@ClifBar
O deze heb ik ook gehad, superlekker haha. En de peanut butter, maar dat is niet echt mijn ding.
Is dit bij jou gebeurd?
Deze is ook echt heel lekker! Een van mân favorieten.
O ja daar kan ik me zeker iets bij voorstellen! Ikzelf vond vroeger dingen vaak veel te zoet maar sinds ik vegan eet vind ik dat nog veel vaker. Denk dat het komt omdat ik minder regelmatig zoete dingen eet nu; veel zoetigheid blijft natuurlijk non-vegan. Fruit ben ik ook wel veel meer gaan waarderen inderdaad!
âBloemkool heeft mijn hart gestolenâ â Wijntje, 2018
Ja!! Smaken zijn intenser ofzo. Bijvoorbeeld goed brood vind ik nu echt heerlijk terwijl ik voorheen dacht van ja brood is brood kan ik nu echt genieten van een snee vers brood zonder beleg! Daarnaast proef ik meer nuances in groenten zoals zoetheid of juist een meer aardse smaak! Als ik nu chocola als milka proef vind ik het gewoon echt heel vies terwijl het eerder het lekkerste was wat ik kon bedenken. Nu eet ik liever pure chocola 85% bijvoorbeeld en vind fruit zoals appels bananen en druiven heel zoet!
Wow al die uitroeptekens, zo enthousiast hahaha maarja dat ben ik ook. Vind het heerlijk om minder kunstmatig te eten terwijl ik ook echt nog wel gebruik maak van chemische dingen zoals slimpie siroop en cola light etc
Jaa Vivani is echt lekker!
Ik heb vandaag ook een vegan sushibowl gemaakt, zo lekker!
Oeeh, wat is je recept?
Ja mijn smaak is ook zo veranderd!
Vroeger vond ik snoep zoet en fruit gewoon fruit. Nu eet ik liever fruit dan snoep (alhoewel nu in de zomervakantie ik mentos fruit wel lekker vind). Ook lust ik opeens wok en rijst met groenten, ik vond dat nooit lekker. En ik gebruik zoveel minder zout in mn koken en het is alsnog heerlijk.
Ooh en ik had in het begin altijd gezoete soya maar tegenwoordig alles suikervrij
Heeft iemand wel eens chocolade van Loving Earth gehad? Het is zo prijzig maar ik ben echt benieuwd.
Mehhh nu op vakantie gaat vegan helemaal mis was eerst in een studentenstad en hoofdstad en daar ging het prima, maar zit nu in een heel klein stadje in het noorden van Zweden. In de supermarkten is groenten/fruit erg duur, er is niet echt vegan broodbeleg en ik kan niet uitgebreid koken hier. Een pak alpro soya yoghurt was 5 fucking euro, dat kan ik me ook gewoon niet veroorloven.
Nouja ik probeer wat ik kan, het valt mee so far, maar baal wel een beetje. Oh en de klapper: er was geen hummus, maar wel cottage cheese met hummus smaak?!?!?
Oh, dat lijkt me wel echt lastig dat het én duur is én haast niet verkrijgbaar. Doet me denken aan al die keren dat ik frietjes met tomatenketchup heb gegeten omdat dat de enige goedkope optie was.
Wat heb je al gegeten daar?
Ik heb vanmorgen tonijnsalade gemaakt obv kikkererwten en nori en het is heerlijk. Het smaakt niet naar tonijn, maar is wel lekker ziltig!