Volgens mij hadden ze eerat andere versies, iets met nitro brew oid? Die vond ik matig maar deze zien er wel lekker uit! Ik zie ze (nog) niet in de appie app
Ik heb wel iets gezien wat hier erg op lijkt bij de ah xl… maar weet t niet meer 100% zeker
Goed om te horen dat ze ook lekker zijn! Ik ben in staat om ze te bestellen haha want ik ben al bij meerdere AH’s geweest hiervoor, tevergeefs En ze hebben op de site ook leuke merch
@Luzarl Oh AH XL heb ik nog niet geprobeerd, misschien is dat 't
Ik ben eindelijk in het bezit van liquid smoke! Mijn moeder had super lekkere wortel ‘zalm’ gemaakt ermee dus dat ga ik ook een keer proberen. Zijn er verder nog dingen die ik echt een keer moet proberen?
Ik doe het ook altijd door barbecue saus. Daar kun je bijvoorbeeld pulled oesterzwammen mee maken.
Dat klinkt goed!! Ik heb nog nooit iets met paddenstoelen gedaan behalve gewoon gebakken haha. Dus is een goede reden om eens te experimenteren.
Ik dacht dat het misschien ook wel lekker is door erwtensoep. Maak dat in de herfst / winter vaak met mijn instant pot en ik mis er geen vlees in maar een klein beetje rook smaak is misschien wel lekker.
Oh, die hebben wij in onze AH ook eventjes gehad maar ze zijn snel erna opnieuw verdwenen. Ik heb ze allemaal geprobeerd behalve die blauwe. Wel lekker, maar niet speciaal!
Ik maak vanavond gehaktballetjes van veganistisch gehakt, normaal gooi ik daar een ei door voor een beetje smeuïge balletjes. Kan je dat ei door iets vervangen?
I loove tabitha brown. Ze maakt zulke leuke vegan kook filmpjes. Deze lijkt me zo lekker.
Beetje laat maar ik heb wel eens gebroken lijnzaad gebruikt. Maar ik heb ze ook wel eens met alleen het gehakt en kruiden en ui gemaakt en die waren net zo goed gelukt! Hoe heb je ze uiteindelijk nog gemaakt?
Ik vind haar zooo leuk! Ze maakt ook wel eens een soort van motiverende video’s om positief te zijn. Normaal kan ik daar echt helemaal niets mee maar van die van haar word ik oprecht blij
Ik heb ooit die mocha-versie gekocht en toen hier m’n review gedeeld:
Misschien weet iedereen het al maar caramel snack a jacks zijn accidentally vegan!
Ik heb echt zo’n crush op Sadia van pick up limes. Vind haar echt zo’n type waarvan ik denk dat ze echt perfect is, wat natuurlijk niet kan, maar bij haar den ik het wel.
Ik heb deze vandaag gemaakt en het is zo lekker!! En zo makkelijk ook. Ik heb trouwens maar wat gegokt met de kruiden haha.
Oh en ik heb kleine tortillas gebruikt ipv sla .
Ik wil iets van vegan brownies of iets anders lekkers naar een vriendin sturen, weet iemand een website hiervoor? Of een zaakje in Denhaag wat bezorgt?
Deze?
Zelf nooit gebruikt
Erg populair hier, ook voor mijn bruiloft destijds een en ander besteld.
Misschien een chille tip voor mensen die B12 slikken, de vegan B12 pilletjes van Holland & Barrett zijn nu 1+2 gratis. Tikt best wel aan met 18 euro per potje, dus ik heb gelijk even ingeslagen
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-vitamine-b12-timed-release-60001380
Wowww mijn Jumbo is net verbouwd en opeens is het vega(n)aanbod verdrievoudigd . Allerlei soorten kaas, ham, pizza, ijs, vis, bacon en zelfs een hele cheesecake! Gelukkig ga ik over een paar weken verhuizen en hoef ik dan niet langer alles in mijn mini-vriesvakje te proppen maar kan ik even goed inslaan