Misschien weet iedereen het al maar caramel snack a jacks zijn accidentally vegan!
Ik heb echt zo’n crush op Sadia van pick up limes. Vind haar echt zo’n type waarvan ik denk dat ze echt perfect is, wat natuurlijk niet kan, maar bij haar den ik het wel.
Ik heb deze vandaag gemaakt en het is zo lekker!! En zo makkelijk ook. Ik heb trouwens maar wat gegokt met de kruiden haha.
Oh en ik heb kleine tortillas gebruikt ipv sla .
Ik wil iets van vegan brownies of iets anders lekkers naar een vriendin sturen, weet iemand een website hiervoor? Of een zaakje in Denhaag wat bezorgt?
Deze?
Zelf nooit gebruikt
Erg populair hier, ook voor mijn bruiloft destijds een en ander besteld.
Misschien een chille tip voor mensen die B12 slikken, de vegan B12 pilletjes van Holland & Barrett zijn nu 1+2 gratis. Tikt best wel aan met 18 euro per potje, dus ik heb gelijk even ingeslagen
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/holland-barrett-vitamine-b12-timed-release-60001380
Wowww mijn Jumbo is net verbouwd en opeens is het vega(n)aanbod verdrievoudigd . Allerlei soorten kaas, ham, pizza, ijs, vis, bacon en zelfs een hele cheesecake! Gelukkig ga ik over een paar weken verhuizen en hoef ik dan niet langer alles in mijn mini-vriesvakje te proppen maar kan ik even goed inslaan
Zooo nice! Bij de jumbo hier moet ik altijd met een vergrootglas zoeken naar het vegan aanbod helaas
Haha wij wonen echt super dichtbij elkaar! Ik stond vandaag ook met grote ogen in deze Jumbo! Zoveel beter!
Hebben jullie wel eens iets gemaakt met dulse zeewier? Schijn je te kunnen gebruiken als bacon/spek
Ik heb binnenkort een barbecue met allemaal vleeseters en ik ga zelf wat dingen meenemen.
Hebben jullie nog aanraders voor nepvlees dat lekker is op de barbecue? (Ik heb zelf al wel wat ideeën voor bijgerechten of groentedingen, maar als jullie daar nog super goede suggesties voor hebben hoor ik het ook heel graag!)
Tempeh saté, beyond meat worstjes, incredible bratwurst en chorizo, seitan medallions, Vegafit steak… En verder mais kolven, ananas, banaan
Ik wil dit weekend een taart maken met een koekjesbodem, want ik heb net deze nieuwe vegan haverkoekjes bij de DM ontdekt
Heeft iemand aanraders?
Of deze:
(En dan gewoon een koekjesbodem maken ipv wat er in dit recept voor de bodem staat.)
Jaa ik heb een zak thuis!
Ik heb het nog niet rauw gegeten, volgens mij kan dat wel.
Ik vind het wel lekker, en komt ook wel in de buurt van bacon (vooral als je het een beetje laat aanbranden). Ik gebruik het vooral voor door stamppot. O en als je de zak opent, kan het zijn dat het lijkt alsof er schimmel op de zeewier zit, maar dat is dus geen schimmel.
Edit: ik heb deze
Dank voor het antwoord! Iemand tipte mij, idd dat je als je het bakt kun je het gebruiken als bacon. Ga het denk ik maar aanschaffen, eens kijken of er een goeie BLT sandwich mee te maken is. Rauw eet je het dan als borrelsnack ofzo?
Deze vind ik echt lekker! En verder de Beyond Meat burger. Die heeft ook zo’n lekker rokerig smaakje