een kwartiertje?! Ik ben misschien heel traag maar ik doe wel echt dik een half uur over 10 km haha. Vandaar m’n angst voor smelten, en ik vind vaak dat (zeker plantaardig) ijs niet meer zo lekker is als het eenmaal ontdooid is geweest (vaak veel ijskristallen enzo). Maar ik ga sowieso even kijken of ik een koeltasje oid kan lenen van iemand en dan even kijken!
Ohja nou 20 min zou ik er denk k over doen sorry haha kwartier was optimistisch, maar ik had de alpro ijs gekocht en ermee gelopen ongeveer 15 min en daarna vergeten en even op de wasmachine laten staan oeps, en hij was wel wat zachter maar na invriezen weer als vanouds!
Oké dat klinkt hoopvol! Maar wow wat fiets jij snel dan haha, 30 km per uur! Ik fiets meestal echt 18 ofzo :")
Nee joh je fietst niet traag! Meeste mensen fietsen denk ik 15-18 km per uur, geen 40 Maar een koeltasje zou wel kunnen helpen!
AH heeft professor Grunschnabel, die hebben ook een vanillesmaak maar er zit wel een lichte kokossmaak aan.
Dan had ik pech met mijn AH’s, die hebben die alledrie niet maar ik ga daar ook m’n ogen voor openhouden dan haha
Hmmmmmm ik heb eigk niet doorgerekend verder sorry ik fiets 23 km in stipt een uur als ik doortrap. Daarom dacht ik oké de helft min een beetje hahaha zo kwam ik op 20 min en daarna was k de draad kwijt met 10km wat ik had gelezen als 10 min enfin ik geef de warmte maar de schuld.
hahaha het is oké, al was ik wel diep onder de indruk!
omg de vomar heeft hier gewoon nog swedish glace! en die is wel maar 10 min ipv 10 km fietsen! Ik dacht dta het helemaal weg was in Nederland joh
Ik heb vanavond een etentje, en heb aangeboden het toetje te maken. Iemand tips voor een lekker vegan dessert, dat redelijk snel te maken is? En handig om mee te nemen?
Ik heb gister pulled jackfruit (vegan pulled pork) gemaakt en dat was echt suuuperlekker! Bao broodjes heb ik gewoon van de toko uit de vriezer gehaald en niet zelf gemaakt.
Jaaa dit heb ik ook laatst gemaakt (ook met kant en klare broodjes) en dit was echt geweldig
Als je kijkt op wateetjedanwel.nl de frambozen tiramisu. Leek mij heerlijk.
Vandaag de cliff bar macadamia white chocolate gegeten maar mwha geen aanrader vind ik. Vond er een gekke bijsmaak aanzitten proefde bijna geen witte chocola.
Nu ben ik high van de carbs hahahaha
Thanks dit ziet er zeker heel lekker uit! Heb nu uiteindelijk maar gewoon aardbeien in chocolade gedipt met kokosrasp erover, want te weinig tijd. Maar als ik een keer meer tijd heb, ga ik deze eens proberen!
Voor de belgen onder ons, dit zou vanaf deze week in de delhaize supermarkt moeten liggen…
(bron facebookpagina BeVegan)
Dit ziet er lekker uit
En met klaargemaakte broodjes is het niet eens zo veel werk (?), en ziet er fancier uit dan een pita. Moet ik onthouden voor een volgend feestje…
Vaak is eenvoudig het lekkerst haha
Vind zelf ook zoute pinda’s met pure hagelslag gewoon gemixt in m’n handje een van de beste tussendoortjes maar je zou dit natuurlijk ook fancy kunnen doen en zelf pindarotsjes maken. Wellicht wel wat te machtig voor een zomer dessert maar sommige smaakcombis zijn van zichzelf zo sterk die hebben niet zo veel nodig.
Nee is echt weinig werk! Ik heb de jackfruit even aangebakken met de lente uit en knoflook en saus zoals in het recept staat maar daarna gewoon een kwartier in de oven gegooid. Kun je intussen die broodjes stomen en klaar!
Voor de volgende keer is een appeltaart bakken misschien ook lekker, bolletje ijs ernaast
Heb hem hier laatst ook al gelinkt:
Maar krijg hier van niet-vegans zoveel complimenten over, zelfs dat 'ie lekkerder is dan die hun moeder bakte haha.
Oh mmmm lekker! Al zo lang geen appeltaart meer gehad! Dit ga ik van t weekend maken, dankje voor de tip!