Dat merk is echt geweldig
Ik ga vanavond naar de vegan junk food bar Ik heb een keer de kapsalon daar op en die was fantastisch en nu twijfel ik, weer de kapsalon of de burger? Heeft iemand ze allebei op? Welke is lekkerder?
Ik vind de burger niet zo heel boeiend zelf dus ik zou lekker voor de kapsalon gaan ( of die met zoete aardappel)
Ik ben op Ibiza en heb vandaag zooooon lekker vegan nacho’s op. Je hebt hier op het eiland een soort keten met meerdere zaakjes, heet Passion Café. En daar hebben ze dus veel vega(n). Waren raw nacho’s, daardoor dus niet echt vettig en knapperig. Met tomaat, pepertjes, guacamole, VEGAN ZURE ROOM EN VEGAN GESMOLTEN KAAS. Mijn God, zo lekker!! Ben hier nog 1,5 week dus ga dit denk ik elke dag eten
Die Daddy Mc Chik’n is heel fijn ook! En de cheese springrolls zijn ook echt het dichtste bij kaas wat ik ook geproefd heb. De gewone burger is ook fijn, maar ik heb altijd liever de kapsalon.
Dit heb ik net voor het eerst gekocht:
Over de smaak kan ik nog niets zeggen, maar er zit 23g eiwit in per 100g (droge) ‘‘rijst’’ tegenover 9g eiwit in de zilvervliesrijst die ik normaal gesproken eet. Ik vind het nog wel lastig om aan genoeg eiwitten te komen zonder dat ik teveel vetten heb, dus dit is ideaal!
Ik kom nog terug op de smaak wanneer ik het heb klaargemaakt haha.
Klinkt interessant! Ben benieuwd.
Ik had deze pas, het is best een leuk alternatief, maar je moet echt oppassen dat het geen prut wordt! Dan is het echt niet lekker! Ik had de tijd van het pak aangehouden en dat was al iets te lang.
Ik ben op de helft en het gaat heel goed! Alleen gister at mn vriend een broodje knoflooksaus in de auto en toen was het weerstaan moeilijk.
Maar ze hebben hier heerlijke vegan salami! Eet er 4 broodjes mee per dag. Morgen vertrekken we naar berlijn dus dat zal geen problemen opleveren.
En bij jou?
Is goed gegaan! De DM en Billa bleken beide wel veganspul te verkopen dus dat was mooi! Vegan restaurants of plekken met opties waren ook te vinden! Heb ook een nieuwe liefde ontdekt, namelijk oesterzam- en/of shitake-paté. (Was wel even verbaasd want we gingen naar een Indiaas restaurant en in bijna alles zat melk – en ik had hier nooit over nagedacht, maar ik snap niet hoe je een koe heilig kan vinden maar dan wel misbruikt voor zuivel?)
Edit: ik zit nu te googelen en blijkbaar heeft India de grootste zuivelproductie ter wereld?
Ik ben er ook echt super benieuwd naar. Het zal niet het eerste IKEA eten fiasco zijn trouwens. (Helaas woon ik super ver van een IKEA vandaan dus laat even weten of het wat is!
Hè shit ik verlang ineens naar iets wat m’n moeder wel eens maakte als we brak waren. Afbakpistolets wit en dan bakken en dan ham en kaas ertussen en dan inpakken in aluminium folie en tijdje laten liggen zodat ze warm bleven, beetje kleffer werden en t vet vd kaas helemaal in t broodje trok.
Ik heb sws echt cravings naar afbak pistoletje met kaas en tomaat. Iemand tips hoe ik dit kan ondervangen?
Afbakpistoletten en tomaat is geen probleem maar wat zal ik doen i.p.v. kaas… vind nepkaas zoals willemsburger niet echt net zo lekker maar bijv een andere spread zoals die van de Aldi paprika chili wel en komt in de buurt van vettigheid/hartigheid wat ik zoek. Iemand nog meer zulk soort lekkere tips of ideeen om iets “vies lekkers” te maken
En als je vegan kaas combineert met iets als pesto of tapenade? Dan hebt je wel dat mondgevoel van gesmolten kaas en het vettige en de smaak van de spread eronder.
Ik was vandaaf naar het vegan foodfestival. Meer mensen geweest? Ik vond het echt leuk opgezet! Eten was lekker alleen wat duur.
Leuk! Die ene in belgie? Zag er advertenties van. Ik ben niet gegaan ook mede omdat t altijd zo duur is haha. Wat heb je op?
Nee, die ene in Amsterdam!
Jaaa dat ga ik maandag denk ik toch maar proberen… en dan iets met van die gegrilde zoete puntpaprika in een pot en augurken. Dat zijn wel sterke smaken haha
Ik ga vandaag denk ik. Ben benieuwd, vond wat op instagram stond een beetje tegenvallen?
Edit: huh? Ik citeerde dus de opmerking boven mij van @ParisDarling??
Ik ook die pita, die vond ik super lekker! Banana/chocolade ijs, prima maar thuis maak ik hem ook. Een bara gevuld met tempe, erg lekker! Tiramisu van sticky fingers, deze was veelte duur voor wat je kreeg en het leek totaal niet op tiramisu(was ook met vruchten ipv koffie). Verder nog een empanada geproeft, vond de vulling lekker, maar het broodje beetje bitter.
Ik dacht eigenlijk nog dat ik oversized zag, maar dacht dat zal wel niet, dus had niet beter gekeken !